Inlägg från: Lillan2022 |Visa alla inlägg
  • Lillan2022

IVF 2022

@vixens gud vad skönt att dina är slut, jag fick ju 3 stora förpackningar så har ju typ en vecka kvar med mina haha.  Nej jag hade ju köpt fel cb och det var ju inte digitalt så beställt ett som jag skall hämta ut nu och ta imorgon eller på Tors när jag är ledig, men mina plus är ju lika starkt som kontrollstrecket iallafall Glad skönt att dina också är det & förstår att du längtar till torsdag hihi! 

jag ska på ulj 16 juni har jag fått tid, de bad mig ringa mvc redan nu och skriva in mig och gå på inskrivningssamtal, känn så verkligt allting helt plötsligt Tyst

• Lillan2022

@saramaddi hej igen, det är ingen fara! Ibland orkar man bara inte Hjärta
    men GUD VAD KUL!! Grattis får jag säga då! Glad Hur känns det nu? Man kan ju blöda men förstår att man blir mer orolig. har du slutat blöda nu? har din TD varit eller är den nu i dagarna? 

åh vad glad jag är att det visade sig vara ett plus {#emotions_dlg.flower}

• Lillan2022

@vixens ja grattis till oss alla 3 {#emotions_dlg.flower}  Ja nu känns det mer verkligt, är bara så himla orolig hela tiden, går på toa hels tiden för att kolla så jag inte blöder eller så Förvånad
    jaa förstår att du längtar, du kommer väl få ulj runt kring mitt datum också kan jag tänka mig, för då räknas vi väl i vecka 8! Glad

• Lillan2022

@saramaddi jag mår väldigt bra, hur mår du?

jag förstår det, men skönt att du slutat blöda & imorgon Har du äntligen TD Glad 
    alltså jag tror att man räknar från insättningen + två veckor. Så på söndag ex så är jag i vecka 5 {#emotions_dlg.flower} men är inte helt 100..
    jag gjorde min den 8/5 med två dagars, ja 2 stycken så jag vet ju ännu inte om det är en eller två Som växer där inne haha Glad lite läskigt!! 

• Lillan2022

@vixens Jaaa helt galet att jag kan ha två där inne! Har ju ingen Som helst aning Haha! 

ja helt fantastiskt att alla 3 plussade Glad så spännande och följas åt! 

jag har ont i brösten och ?mensvärk? till och från, sen är jag så otroligt trött, somnar hela tiden och kan inte hålla mig vaken Förvånad skönt att du mår så bra ändå! 

• Lillan2022

@saramaddi, vill inte skrämma dig men under mina kemiska graviditeter så visade digitalt 1-2 veckor vid denna tiden och då var det inget tyvärr.. men jag hoppas verkligen att det är annorlunda för dig! Håll hoppet uppe {#emotions_dlg.flower} ta ett test på söndag eller något igen & se om det blivit starkare! Jag håller verkligen tummarna för dig Hjärta

• Lillan2022
    Rynkar på näsan@saramaddi jag tog olika testet som tillslut bara blev svagare och svagare! Rynkar på näsan Ja kemiska är otroligt tråkiga då man får ett plus och blir jätteglad i några dagar innan det blir minus  men hoppas verklogen att fallet inte är så för dig utan att det blir starkare igen Hjärta
  • Lillan2022

@saramaddi men gud så tråkigt, tycker så synd om dig Rynkar på näsan Ring dom imorgon och hör om du kan få komma på en koll ändå? Kan ju kännas tryggt! Hjärta

jag mår bra, så otroligt trött bara hela tiden! 

vi fortsätter uppdatera så du kan följa oss & jag hoppas du skriver också så man får följa dig och se hur det går för dig! Jag önskar dig all lycka! {#emotions_dlg.flower}

• Lillan2022

@vixens jag är också så trött, jag klarar inte av att hålla mig vaken en hel dag utan måste sova en stund på dagen haha. 

men spännande ändå!! jag har ulj 16e så om två veckor ungefär! Ska ringa för inskrivning på onsdag, dom bad mig göra det förra veckan men dragit ut lite på det! Glad

Svar på tråden IVF 2022