Saramaddi skrev 2022-08-11 07:51:40 följande:
Dag 10 idag och ultraljud nr 2 så hoppas på äggplock måndag. mitt första ul i måndags såg sådär ut, jag hade 6 ?godkända? men ett ?dominant? som var mycket större än dom andra så bara hoppas nu att det jämnar ut sig efter att dom höjde dosen lite.
Jag bara hoppas hoppas hoppas på att det är denna gången det gäller och Inge blödningar på dag 3-4-5-6 efter insättning och helst INTE ALLS på 9 månader 
Tänk att du väntar tvillingar! Det måste vara svårt att ta in, herregud
När är rul?
Men vet man om det är enäggs eller tvåäggs? Rimligtvis tvåäggs om dom satte in två? Ursäkta kanske dumma frågor haha
Spännande, det kommer gå så bra så! denna omgången hade jag ju bara 7 ägg totalt, 5 som var bra, dom stoppade in två & tre klarade sig till frys så få ägg behöver inte vara negativt, oftast bättre kvalitet då har jag hört iallafall!
Jag håller iallafall alla tummar och tår för dig och för att allt ska gå bra nu!
men verkligen, jag blev så chockad så jag sa ingenting när hon sa att det var tvillingar, nu har det lagt sig & nu bara längtar jag tills dom kommer! RUL är om 3 veckor, då går jag in i vecka 20 men tiden går såååå långsamt dit nu!
det är tväggs ja, dom har varsin moderkaka och ligger helt separata
nej, inga frågor är dumma frågor! Frågar man inte så får man inte svar har jag lärt mig haha!