Anonym (Man) skrev 2022-02-05 05:56:03 följande:
@Mia69
Intressant läsning hur det funkar för er! Går din man igång på att han inte får ha sex och att du bestämmer över honom när detta sker, i så fall tänker jag att ni har någon form av cuckold-förhållande. Om ni i samförstånd har detta och din man går igång på att du har sex med andra utan dominans och förnedring så låter det som ett vixen / stag förhållande. Du är vixen och han är stag - googla gärna begreppen.
Jag har kollat upp vad du menar med vixen/stag, och det är absolut inte så. Visst, min man har visserligen tjatat sig till det men när det väl sker så är det på mina villkor och han får på sin höjd titta på. Så den där förnedringen mot honom är ju helt klart med i bilden, speciellt med tanke på att han får se mig göra saker med min älskare som han sjölv inte får göra med mig. Min älskare är ju en ung kille och självklart väldigt inspirerad av porr och han vill ju gärna knulla mig i rumpan och att jag ska svälja hans satser mm, och jag låter honom tänja mina gränser. Jag vet att min man älskar att se detta men också samtidigt kan bli väldigt avundsjuk efteråt. Jag har berättat för honom att när min "kille" kommer så är hans sperma väldigt "mjölkig" och lös (han sprutar väldigt mycket volym) och det känns lätt o fräscht och svälja den för mig. Det är stor skillnad på min mans tjocka sega sperma som inte alls känns lika lockande att få i munnen och än mindre att svälja. Han (min man) har sagt att han blir otroligt kåt av att se mig slurpa och svälja killen sats Och jag gillar att möta hans ögon när jag gör det, men ofta glömmer jag bort att han är där, framförallt när jag själv är nära klimax.
Analsexet är ju en annan grej och jag har märkt vilken trend detta blivit hos unga killar. För mig blev det en helt ny upplevelse, och jag glömmer aldrig första gången när jag utan förvarning kände hur killen plötsligt utan förvarning trycker in sin kuk i min rumpa precis om detta var världens naturligaste sak. Jag har lärt mig att slappna av och nu njuter jag riktigt mycket av det och min man älskar att se det. Min älskare brukar förbereda mig under förspelet med både finger och tunga och det tänder mig rejält. Så på något sätt har jag gradvis vant mig och lärt mig älska dessa för mig nya sakerna, och nu har jag svårt att njuta och komma med ett vanligt vaginalt händelselöst samlag.
Att min man tittar på, men inte får vara med, var först lite märkligt så klart men har successivt övergått till att ge mig extra njutning. Jag vet att han gillar det och fantiserar om det men det har ju en psykologisk baksida. Det finns en rejäl portion förnedring så klart och när spänningen och kåtheten är borta (när han kommit) så är det bara förnedring, ånger och svartsjuka kvar. Om vi avslutar på rätt sätt, dvs att min älskare ger sig av så att jag får ta hand om min man själv efteråt så blir det oftast ganska bra. Men om jag fortsätter rikta min uppmärksamhet till min älskare när vi är "klara" så kan det bli negativa efterspel. Vid ett tillfälle hade han sprutat i mitt sköte och när han drog sig ur så kysste han mig och jag valde sedan att suga hans kuk ren och småmysa med honom utan att ta hand om min man. Det blev inte bra, så jag försöker undvika att det blir så numera. Jag gissar att detta är mer ett rent cuckold upplägg än det vixen stag som du nämde, eller hur?