• Anonym (Upphetsad)

Cuckold

Hej, jag har blivit mer och mer intresserad av cuckolding dom senaste åren. Det hände efter att jag kommit på min fru som hade en affär med nån som hon träffade på FB. Vi hade jobbigt ett tag och jag mådde skit dåligt men nu har vi det bra igen och jag har börjat fantisera mer o mer om att min fru träffar andra och har sex. Jag har googlat mycket på nätet och kollat massa sidor om cockold/hotwife och blir riktigt upphetsad av olika par/fruars berättelser. Är cuckold nån slags sjukdom? Kan vem som helst bli en cuckold? På senare tid fantasierar jag alltid att min fru blir knullad av dom som hon har/haft kontakt med när vi har sex

• Svar på tråden Cuckold
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (Mia69) skrev 2022-02-05 16:49:37 följande:
    Alltså, Jag vill inte påstå att han mår dåligt, det är ju faktiskt han som vill detta och har startat alltihop. Men visst går hans upphetsning, njutning och önskan hand i hand med svartsjuka och ånger, men detta kommer efteråt, och går över. Sen börjar han fantisera på nytt. Det är ju väldigt komplext, lite som att äta en favoriträtt som magen inte riktigt tål, man mår lite kass en stund, det går över och sedan blir man sugen igen.

Du frågar om jag njuter av att förnedra honom, njaää, egentligen inte, men... jag tänder på att göra honom svartsjuk och tvinga honom se på när en ung kåt kille får knulla mig i rumpan och hur jag njuter när han sprutar i min mun och tvingar mig att svälja hela satsen. Det är för mig jättetändande, så jo, jag njuter väl av det trot allt. 

Jag har läst liknande erfarenheter från likasinnade kvinnor i samma eller liknande situationer som min, och jag är faktiskt glad att kunna skriva av mig lite här eftersom allt är så känsligt och hemligt. killen som jag knullar är jämnårig med min son men (sån tur är) inte nära kompis. Han är diskret med vårt förhållande men jag har sett tendenser att han "tar sig större friheter" med mig, som tex att kyssa, greppa och smeka mig öppet framför min man när han är på besök itan att vi har "börjat vår lek". Det är väl egentligen inte ok, men jag vet att min man gillar att se det och jag har självklart inget emot det. Han har också gett mig "gåvor" i form av kläder och skor som han tänder på och vill att jag ska ha på mig när vi knullar, vilket jag självklart har. Alltihop blir ibland lite respektlöst mot min man, jag vet det, men han accepterar det. I början pratade jag (och min make) om att vi skulle undgå kyssar och känslor samt att älskare skulle använda kondom. Så blev det inte det dock inte utan vi kysser varandra öppet både före under och efter, och att få min unge ivrige älskare att använda kondom fick inte och det finns väl inget av mina hål som han inte sprutat i. Men samma sak här, min man blir kåt och upphetsad av att se det så jag känner ingen ånger för det heller.

Frågan om vad som skulle hända om min man skulle säga stopp till detta, vad händer då? Jag skulle verkligen vilja svara att då slutar jag, men ska jag vara helt ärlig så släpper jag inte min söte unge kille utan kommer att låta honom fortsätta att knulla mig så länge han önskar. Jag njuter alldeles för mycket för att ge upp det. Så känner jag iallafall nu. Men det finns andra orosmoln. Vad händer om min son får reda på att jag knullar en av hans kompisar? Vad händer om min älskares mamma får reda på vårt sex-förhållande? Det oroar mig mycket, men det ger också lite extra tabu-krydda och spänning. Allt har två sidor, eller hur? 
    För mig blev det så att mannen inte stod ut med det. Så nu träffar jag älskaren i smyg utan att mannen vet. På det sättet är alla nöjda. Självklart har jag även sex med min man. Dock erkänner jag att jag föredrar sex med min älskare.
  • Anonym (Mia69)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-05 17:13:52 följande:
    För mig blev det så att mannen inte stod ut med det. Så nu träffar jag älskaren i smyg utan att mannen vet. På det sättet är alla nöjda. Självklart har jag även sex med min man. Dock erkänner jag att jag föredrar sex med min älskare.

Det beklagar jag verkligen, det är ju inte roligt att springa bakom ryggen på sin man, men jag förstår dig. Jag tror att min man fortfarande känner att det är "hans idé " och hans fantasi och önskan som står i centrum, när det i själva verket för mig utvecklats till ett förhållande med en ung fin kille där både känslor och njutning av underbar sex är huvudsaken. Vidare så har jag verkligen fått utveckla min egen sexualitet och tänja mina personliga gränser till helt nya nivåer.

Min unge älskare har sedan en tid en flickvän, men det är med mig som han kan leva ut sina sexfantasier, och säven han tycker det är spännande att knulla mig mitt framför näsan på min man. Vid ett tillfälle strax före jul var han och sin flickvän på IKEA utanför stan och vi hade bestämt att mötas i hemlighet där. Så samtidigt som min make satt i bilen utanför på parkeringen och väntade på mig, (han fick lyssna via mobilen) och min unge älskares rara flickvän, som inte hade en aning om vad som föregick, som beskedligt väntade utanför toaletterna, så sprutade hennes busige pojkvän upp en rejäl sats i min rumpa inne på handikapptoaletten. Helt sjukt, men otroligt spännande och upphetsande. Min man hade runkat som besatt ute i bilen när han tjuvlyssnade i mobilen på oss, och var helt exalterad när jag kom ut. Det var faktiskt en väldigt positiv upplevelse där han inte kände svartsjuka efteråt, kanske för att han inte såg oss och fick bilderna på näthinnan eller för att det nu fanns en fjärde part involverad som var mer bedragen än honom, flickvännen visste ju ingenting. Denna typen av dejt var väldigt spännande och upphetsande och inte alls svår att varken planera eller genomföra.

Jag hoppas att du finner en lösning där du får leva ut dina fantasier och sexulaitef utan att du får bakom ryggen på din make. vad var det som blev avgörande för honom  när gick från att tända på idén till att vilja stoppa helt, och tror du att du kan få honom att hitta tillbaka igen?

• Anonym (Hemmafru)
    Anonym (Mia69) skrev 2022-02-05 18:17:29 följande:

Det beklagar jag verkligen, det är ju inte roligt att springa bakom ryggen på sin man, men jag förstår dig. Jag tror att min man fortfarande känner att det är "hans idé " och hans fantasi och önskan som står i centrum, när det i själva verket för mig utvecklats till ett förhållande med en ung fin kille där både känslor och njutning av underbar sex är huvudsaken. Vidare så har jag verkligen fått utveckla min egen sexualitet och tänja mina personliga gränser till helt nya nivåer.

Min unge älskare har sedan en tid en flickvän, men det är med mig som han kan leva ut sina sexfantasier, och säven han tycker det är spännande att knulla mig mitt framför näsan på min man. Vid ett tillfälle strax före jul var han och sin flickvän på IKEA utanför stan och vi hade bestämt att mötas i hemlighet där. Så samtidigt som min make satt i bilen utanför på parkeringen och väntade på mig, (han fick lyssna via mobilen) och min unge älskares rara flickvän, som inte hade en aning om vad som föregick, som beskedligt väntade utanför toaletterna, så sprutade hennes busige pojkvän upp en rejäl sats i min rumpa inne på handikapptoaletten. Helt sjukt, men otroligt spännande och upphetsande. Min man hade runkat som besatt ute i bilen när han tjuvlyssnade i mobilen på oss, och var helt exalterad när jag kom ut. Det var faktiskt en väldigt positiv upplevelse där han inte kände svartsjuka efteråt, kanske för att han inte såg oss och fick bilderna på näthinnan eller för att det nu fanns en fjärde part involverad som var mer bedragen än honom, flickvännen visste ju ingenting. Denna typen av dejt var väldigt spännande och upphetsande och inte alls svår att varken planera eller genomföra.

Jag hoppas att du finner en lösning där du får leva ut dina fantasier och sexulaitef utan att du får bakom ryggen på din make. vad var det som blev avgörande för honom  när gick från att tända på idén till att vilja stoppa helt, och tror du att du kan få honom att hitta tillbaka igen?

Jag tror att det vid någon tidpunkt, kan inte säga exakt, var jag så exalterad efter ett möte med min älskare så min man blev så snopen för han vet att han själv inte kan genomföra det. 

Det var helt helt enkelt att min unge älskare inte har något problem att helt enkelt fortsätta i princip direkt efter att han sprutat i mig. Han kan en halvminut senare börja älska med mig igen. Det har såklart med hans ungdom att göra, och jag tror att det blev för magstarkt för mannen att höra...men SÅ härligt för mig.
  • Anonym (Mia69)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-05 18:29:39 följande:
    Jag tror att det vid någon tidpunkt, kan inte säga exakt, var jag så exalterad efter ett möte med min älskare så min man blev så snopen för han vet att han själv inte kan genomföra det. 

Det var helt helt enkelt att min unge älskare inte har något problem att helt enkelt fortsätta i princip direkt efter att han sprutat i mig. Han kan en halvminut senare börja älska med mig igen. Det har såklart med hans ungdom att göra, och jag tror att det blev för magstarkt för mannen att höra...men SÅ härligt för mig.
    Ja, men kära nån!!! Det är precis min erfarenhet också! Min älskare är ju väldigt ung och ivrig och han har en väldigt fin välformad kuk, och han får hårt stånd direkt när han ser mig, (framför allt när jag klär upp mig i de kläder o skor han gett mig). Vill din älskare också att du klär dig sexigt när ni älskar? Han är en passionerad älskare och kan hålla på länge, och precis som du säger så fortfarande hård när han kommit och kan köra igång igen efter bara en liten stund. Hans satser är väldigt omfattande och sperman är mjölkig och fräsch, inte alls tjock och seg Som min mans. Problemet är när jag ska försöka svälja, det kommer så mycket att det blir en utmaning. Det här har självklart gett min make jobbiga tankar och jag vet att det är svårt för honom att se på, men samtidigt vill han ju se för att han blir upphetsad av det. Själv tycker jag det är underbart att han kan komma flera gånger för det innebär att jag alltid får hans fina staser både i mun och i någon av mina små hål. Som jag berättat tidigare så gillar han att ta mig i rumpan (något jag inte låter min man göra) och det brukar ofta resultera i att jag får ett rejält sprut i baken som avslutning. Det vet jag brukar skapa lite svartsjuka och hjärnspöken hos min make. Killar nu är ju helt fixerade av rumpor och analsex. 
    Jag håller med dig, det är HÄRLIGT när man hittat en perfekt älskare.
  • Anonym (Man)

Har funderat lite mera på detta idag. Jag känner att jag blir kåt att tänka på att min sambo ska ligga med någon annan och att hon erbjuder honom fler saker som jag inte får göra med henne, exempelvis analsex eller att hon inte sväljer satsen åt mig utan bara hennes älskare. Som jag skrev tidigare - jag skulle hata det och jag skulle älska det! 

• Tecum
    Anonym (Mia69) skrev 2022-02-05 18:17:29 följande:

Trevlig kille du hittat som bedrar sin flickvän. Men det är en klassiker, kvinnor tänder på skitstövlar och att han njuter av att förnedra din man är helt i linje med hans personlighet. Undrar du aldrig vad han säger om dig till sina kompisar?
  • Anonym (Mia69)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-05 19:38:37 följande:

Har funderat lite mera på detta idag. Jag känner att jag blir kåt att tänka på att min sambo ska ligga med någon annan och att hon erbjuder honom fler saker som jag inte får göra med henne, exempelvis analsex eller att hon inte sväljer satsen åt mig utan bara hennes älskare. Som jag skrev tidigare - jag skulle hata det och jag skulle älska det! 

Ja, det är väl just den kombinationen av sexig upphetsning och vild svartsjuka som gör det så explosivt för både den som njuter av sexet och den andre som bara får titta på. För mig belv det en extra krydda och njutning när min man får se på men inte delta, och jag vet ju att det gör honom galen av kåthet och känslor. Allt handlar om hur man sedan hanterar det på rätt sätt så att han kan fortsätta att njuta och be om mer.
  • Anonym (Form av masochism)

Hade kvinnan istället för mannen vart cucken, så hade cuckolding nog klassats som misshandel.

• Anonym (Dröm)

Vore en rejäl dröm att se sin fru bli påsatt utav en annan välutrusad man, och sitta i en fotölj i samma rum med en kukbur.

• Anonym (Hemmafru)
    Anonym (Mia69) skrev 2022-02-05 19:04:17 följande:
    Ja, men kära nån!!! Det är precis min erfarenhet också! Min älskare är ju väldigt ung och ivrig och han har en väldigt fin välformad kuk, och han får hårt stånd direkt när han ser mig, (framför allt när jag klär upp mig i de kläder o skor han gett mig). Vill din älskare också att du klär dig sexigt när ni älskar? Han är en passionerad älskare och kan hålla på länge, och precis som du säger så fortfarande hård när han kommit och kan köra igång igen efter bara en liten stund. Hans satser är väldigt omfattande och sperman är mjölkig och fräsch, inte alls tjock och seg Som min mans. Problemet är när jag ska försöka svälja, det kommer så mycket att det blir en utmaning. Det här har självklart gett min make jobbiga tankar och jag vet att det är svårt för honom att se på, men samtidigt vill han ju se för att han blir upphetsad av det. Själv tycker jag det är underbart att han kan komma flera gånger för det innebär att jag alltid får hans fina staser både i mun och i någon av mina små hål. Som jag berättat tidigare så gillar han att ta mig i rumpan (något jag inte låter min man göra) och det brukar ofta resultera i att jag får ett rejält sprut i baken som avslutning. Det vet jag brukar skapa lite svartsjuka och hjärnspöken hos min make. Killar nu är ju helt fixerade av rumpor och analsex. 
    Jag håller med dig, det är HÄRLIGT när man hittat en perfekt älskare.
    Blev så sugen när jag läste detta så ringde min älskare....han ringer nog strax på dörren. Maken åkte lägligt nog iväg på en jobbresa och är inte tillbaka förrän onsdag.!

så många härliga knull vi ska ha nu:)!!!
  • Anonym (jury)

Skulle råda Ts att se sitt hang till cuckold som en porrskada, som en form för manlig masochism och som ett försök på att bearbeta sin frus affär. Det finns inget lyckligt slut på det.

Vi behöver inte ta dom sexnoveller i tråden som presenteras som testimonials på allvar, men en cuckoldrelation kommer nog ofta att urarta så att kvinnan föredrar en direkt relation till sina älskare på sina egna premisser utan behöva gå omvägen genom sin cuckold.

• 044Quinnan

Tror många män har dessa önskningar men även flera kvinnor. Jag hade det inte alls men min man tryckte på redan sedan vi träffades i 20 års åldern och vi ahde några träffar med män som min man sökte upp, i kontakt tidningar då. Äldre män som verkligen gillade det och som var mer än nöjda och ville komma tillbaka till oss igen. Jag njöt ju men var inte den som tyckte på. Min man ville hela tiden och det blev under en period.
    Sedan för några år sedan båda var då över 40 så nämnde han det igen och jag vet inte vad som hänt med mig helt, jag hade varit otrogen med en äldre man några gånger och var väldigt sex sugen hela tiden. Vi arrangerade det var så mycket lättare nu med internet och så. En man som min man ordnade kom till oss. äldre manlig och ja inte vad jag trodde var min typ av karl och sexpartner. Vi var  barnfria och jag blev väldigt sugen kåt och villig och han tog mig verkligen på sätt jag inte fått det sedan då jag var i 20 års åldern. Det var himmelskt och jag njöt på sätt jag aldrig gjort. Min man var på undervåningen men hade smugit upp för att titta och fota... han blev tydligen förskräckt han insåg han fått gett mig något han inte riktigt kunde hantera så efter det så sa han nej... aldrig mer... han tyckte nog jag liksom njöt för mycket...
    mannen som var hos oss lämnade sitt visitkort på mitt nattduksbord och det tog bara två dagar så ringde jag och bad om att få mer... sen har jag inte kunnat sluta alls. Det är helt tokigt men jag tänker sex hela tiden och vill jämt.

• Anonym (Man)
    044Quinnan skrev 2022-05-31 16:15:23 följande:

Tror många män har dessa önskningar men även flera kvinnor. Jag hade det inte alls men min man tryckte på redan sedan vi träffades i 20 års åldern och vi ahde några träffar med män som min man sökte upp, i kontakt tidningar då. Äldre män som verkligen gillade det och som var mer än nöjda och ville komma tillbaka till oss igen. Jag njöt ju men var inte den som tyckte på. Min man ville hela tiden och det blev under en period.
    Sedan för några år sedan båda var då över 40 så nämnde han det igen och jag vet inte vad som hänt med mig helt, jag hade varit otrogen med en äldre man några gånger och var väldigt sex sugen hela tiden. Vi arrangerade det var så mycket lättare nu med internet och så. En man som min man ordnade kom till oss. äldre manlig och ja inte vad jag trodde var min typ av karl och sexpartner. Vi var  barnfria och jag blev väldigt sugen kåt och villig och han tog mig verkligen på sätt jag inte fått det sedan då jag var i 20 års åldern. Det var himmelskt och jag njöt på sätt jag aldrig gjort. Min man var på undervåningen men hade smugit upp för att titta och fota... han blev tydligen förskräckt han insåg han fått gett mig något han inte riktigt kunde hantera så efter det så sa han nej... aldrig mer... han tyckte nog jag liksom njöt för mycket...
    mannen som var hos oss lämnade sitt visitkort på mitt nattduksbord och det tog bara två dagar så ringde jag och bad om att få mer... sen har jag inte kunnat sluta alls. Det är helt tokigt men jag tänker sex hela tiden och vill jämt.

Det är väl risken jag ser med att bjuda in en man till min fru, att hon ska få mersmak och att han kan ge henne något jag inte kan. Även om jag vill se henne njuta och även om det är någon annan som ger henne det så kan jag säkert lära mig något av det. Tänker att även hon lär sig och får erfarenhet sexuellt av att ha sex med andra. Jag vet att hon går igång lite på äldre lite välklädda män och jag tror att hon skulle attrahera många med hennes utseende. Jag har erbjudit henne några gånger och hon har väl inte förkastat erbjudandet men hon vill avvakta lite. Hon erkänner att hon fantiserat och att det i tanken är lockande så vi får väl se när jag får uppleva det. 
  • Svennebanan75

En undran till er som kan begreppen, cuckold, hotwife, stag etc?
    Jag undrar om min och fruns lekar faller under dessa begrepp, men det känns inte så av vad jag har läst i gruppen.

Jag älskar att ha med en eller flera män i sängen när vi har sex. Därför att jag tänder på att andra män blir tända på min fru och för att jag gillar att ge henne extra allt och njuter av att se henne bli knullad och suga kuk. Visst händer det att jag bara tittar på och njuter av att se henne knullas, men oftast är jag och de andra mannen lika aktiva och hjälps åt att ge henne så mycket njutning vi kan medan vi själva njuter av hennes härliga kropp och lust.

• Anonym (M)

Cuckold/hotwife är ingen sjukdom och dom skiljer sig åt i betydelse.

Har erfarenhet utav att låna ut min tjej till andra män om du har frågor och funderingar
    Njuter utav alla bilder jag får när hon leker lite på sidan om????

Svar på tråden Cuckold