Tecum skrev 2022-02-05 13:45:25 följande:
Men blir du Mia69 tänd av att din man blir förnedrad och mår dåligt? Du ger det intrycket i alla fall och är du inte rädd att det ska skada honom eller ert äktenskap på sikt.
Eller bryr du dig inte?
Hur skulle du göra om din man plötsligt sa att han vill att du ska sluta med leken och att träffa din älskare? Träffa honom i smyg?
Alltså, Jag vill inte påstå att han mår dåligt, det är ju faktiskt han som vill detta och har startat alltihop. Men visst går hans upphetsning, njutning och önskan hand i hand med svartsjuka och ånger, men detta kommer efteråt, och går över. Sen börjar han fantisera på nytt. Det är ju väldigt komplext, lite som att äta en favoriträtt som magen inte riktigt tål, man mår lite kass en stund, det går över och sedan blir man sugen igen.
Du frågar om jag njuter av att förnedra honom, njaää, egentligen inte, men... jag tänder på att göra honom svartsjuk och tvinga honom se på när en ung kåt kille får knulla mig i rumpan och hur jag njuter när han sprutar i min mun och tvingar mig att svälja hela satsen. Det är för mig jättetändande, så jo, jag njuter väl av det trot allt.
Jag har läst liknande erfarenheter från likasinnade kvinnor i samma eller liknande situationer som min, och jag är faktiskt glad att kunna skriva av mig lite här eftersom allt är så känsligt och hemligt. killen som jag knullar är jämnårig med min son men (sån tur är) inte nära kompis. Han är diskret med vårt förhållande men jag har sett tendenser att han "tar sig större friheter" med mig, som tex att kyssa, greppa och smeka mig öppet framför min man när han är på besök itan att vi har "börjat vår lek". Det är väl egentligen inte ok, men jag vet att min man gillar att se det och jag har självklart inget emot det. Han har också gett mig "gåvor" i form av kläder och skor som han tänder på och vill att jag ska ha på mig när vi knullar, vilket jag självklart har. Alltihop blir ibland lite respektlöst mot min man, jag vet det, men han accepterar det. I början pratade jag (och min make) om att vi skulle undgå kyssar och känslor samt att älskare skulle använda kondom. Så blev det inte det dock inte utan vi kysser varandra öppet både före under och efter, och att få min unge ivrige älskare att använda kondom fick inte och det finns väl inget av mina hål som han inte sprutat i. Men samma sak här, min man blir kåt och upphetsad av att se det så jag känner ingen ånger för det heller.
Frågan om vad som skulle hända om min man skulle säga stopp till detta, vad händer då? Jag skulle verkligen vilja svara att då slutar jag, men ska jag vara helt ärlig så släpper jag inte min söte unge kille utan kommer att låta honom fortsätta att knulla mig så länge han önskar. Jag njuter alldeles för mycket för att ge upp det. Så känner jag iallafall nu. Men det finns andra orosmoln. Vad händer om min son får reda på att jag knullar en av hans kompisar? Vad händer om min älskares mamma får reda på vårt sex-förhållande? Det oroar mig mycket, men det ger också lite extra tabu-krydda och spänning. Allt har två sidor, eller hur?