• Anonym (Upphetsad)

Cuckold

Hej, jag har blivit mer och mer intresserad av cuckolding dom senaste åren. Det hände efter att jag kommit på min fru som hade en affär med nån som hon träffade på FB. Vi hade jobbigt ett tag och jag mådde skit dåligt men nu har vi det bra igen och jag har börjat fantisera mer o mer om att min fru träffar andra och har sex. Jag har googlat mycket på nätet och kollat massa sidor om cockold/hotwife och blir riktigt upphetsad av olika par/fruars berättelser. Är cuckold nån slags sjukdom? Kan vem som helst bli en cuckold? På senare tid fantasierar jag alltid att min fru blir knullad av dom som hon har/haft kontakt med när vi har sex

• Svar på tråden Cuckold
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-05 09:46:52 följande:
    Ja, det låter mer cuckold än hotwife/stag i mina öron även om jag kanske inte är rätt person att bedöma det.

Men som du beskriver att du gör saker med din pojkvän sommar inte gör med din man är väl exempel på förnedringshållet. Jag själv är väl inte jätteför förnedring men det låter jäkligt hett när du skriver att din man bara får se på när du sväljer sperma eller släpper in någon i rumpan. Att jag inte får uppleva detta blir med min kvinna annat än att se andra män få det gör mig tudelad- jag älskar det och jag skulle hata det! 

Och som ett tillägg - jag skulle älska det och jag skulle hata det! Jag skulle nog ge extra mycket kärlek och tillfredställelse de gånger jag har möjlighet för att visa att jag bryr mig och att jag kan. Och det kanske är där cuckold kommer fram att kvinnan dels har en älskare som ger henne njutning och hennes man som anstränger sig och inte tar henne för givet och att det blir en win-win för henne och en win för mannen som också går igång på detta. 

Jag vet inte men @mia69 om din man anstränger sig mera för att vara tillags när du är med honom? märker du någon skillnad på honom efter du skaffat älskare?

• Tecum

Men blir du Mia69 tänd av att din man blir förnedrad och mår dåligt? Du ger det intrycket i alla fall och är du inte rädd att det ska skada honom eller ert äktenskap på sikt.
    Eller bryr du dig inte?

Hur skulle du göra om din man plötsligt sa att han vill att du ska sluta med leken och att träffa din älskare? Träffa honom i smyg?

• Anonym (Hemmafru)
    Tecum skrev 2022-02-05 13:45:25 följande:

Men blir du Mia69 tänd av att din man blir förnedrad och mår dåligt? Du ger det intrycket i alla fall och är du inte rädd att det ska skada honom eller ert äktenskap på sikt.
    Eller bryr du dig inte?

Hur skulle du göra om din man plötsligt sa att han vill att du ska sluta med leken och att träffa din älskare? Träffa honom i smyg?

Antar att hon skulle göra samma som jag. Träffa älskaren ändå. Kan inte vara utan sexet.
  • Tecum
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-05 13:55:12 följande:
    Antar att hon skulle göra samma som jag. Träffa älskaren ändå. Kan inte vara utan sexet.
    Tror jag också. En av riskerna med cuckoldlekar, det är lätt at börja men svårt att sluta.
  • Anonym (Hemmafru)
    Tecum skrev 2022-02-05 14:17:57 följande:
    Tror jag också. En av riskerna med cuckoldlekar, det är lätt at börja men svårt att sluta.
    Precis, jag vet ju att det är fel men vi har helt gudomlig sex med varandra. Min älskare har en otrolig potens och kan ge mig hur många orgasmer som helst.  Kan inte vara utan det....
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-02-05 14:29:54 följande:
    Precis, jag vet ju att det är fel men vi har helt gudomlig sex med varandra. Min älskare har en otrolig potens och kan ge mig hur många orgasmer som helst.  Kan inte vara utan det....
    Har din man bett dig sluta träffa andra? Har ni haft eller levt i ett cuckoldförhållande där han tidigare gått igång på att du ligger med andra och samtidigt förnedrar honom på ett eller annat sätt? Tänker det kan vara verbalt att Andra män är bättre än han eller fysiskt, att han inte får ha sex med dig eller bara på dina villkor. Har han något att säga till om, när det gäller ditt sexliv dvs?

Smyger du helt med din älskare eller vet han om att du fortfarande ligger med honom men inte när? Tänker att det blir otrohet om han inte vet om det och inte vill att du gör detta. Att ligga med andra är inte otrohet tycker jag när båda är med på det. 
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (Man) skrev 2022-02-05 15:25:21 följande:
    Har din man bett dig sluta träffa andra? Har ni haft eller levt i ett cuckoldförhållande där han tidigare gått igång på att du ligger med andra och samtidigt förnedrar honom på ett eller annat sätt? Tänker det kan vara verbalt att Andra män är bättre än han eller fysiskt, att han inte får ha sex med dig eller bara på dina villkor. Har han något att säga till om, när det gäller ditt sexliv dvs?

Smyger du helt med din älskare eller vet han om att du fortfarande ligger med honom men inte när? Tänker att det blir otrohet om han inte vet om det och inte vill att du gör detta. Att ligga med andra är inte otrohet tycker jag när båda är med på det. 
    Min man ville detta från början ...nu har jag blivit beroende av min älskare och träffar honom själv Utan min man. Kan inte vara utan sexet.  Jag har inte berättat detta för mannen. 
  • KimLinnefeldt

Jag fantiserar ofta om att vi har en man till i sängen, att han knullar henne och vi smeker och slickar henne båda. Så jag är inte cuckold, mer en trekantsfantasi. Och jag tror att det är så tändande för att jag är med i alla roller, så att säga. Jag fantiserar nog om att jag är både den andra mannen och jag själv.

Vi har aldrig närmat oss tanken att göra det irl.

• Anonym (Form av masochism)

Det är en form av masochism. Där man sexualiserar en negativ upplevelse (smärta) och hanterar den och njuter av den.

Istället för fysisk smärta så psykisk. En sexualisering av svartsjuka, känslor av otillräcklighet och svek. Det är vad en cuck vänder till positiva (för honom) känslor.

Kan vem som helst bli cuck? Näe det tror jag inte. Men jag tror rätt stor andel kan bli det som en slags mekanism att hantera om de utsätts upprepat för det. Svartsjukan/smärtan blir för tung att böra, men sexualiseratr man den lättar den psykiska bördan.

• Anonym (Mia69)
    Tecum skrev 2022-02-05 13:45:25 följande:

Eller bryr du dig inte?

Alltså, Jag vill inte påstå att han mår dåligt, det är ju faktiskt han som vill detta och har startat alltihop. Men visst går hans upphetsning, njutning och önskan hand i hand med svartsjuka och ånger, men detta kommer efteråt, och går över. Sen börjar han fantisera på nytt. Det är ju väldigt komplext, lite som att äta en favoriträtt som magen inte riktigt tål, man mår lite kass en stund, det går över och sedan blir man sugen igen.

Du frågar om jag njuter av att förnedra honom, njaää, egentligen inte, men... jag tänder på att göra honom svartsjuk och tvinga honom se på när en ung kåt kille får knulla mig i rumpan och hur jag njuter när han sprutar i min mun och tvingar mig att svälja hela satsen. Det är för mig jättetändande, så jo, jag njuter väl av det trot allt. 

Jag har läst liknande erfarenheter från likasinnade kvinnor i samma eller liknande situationer som min, och jag är faktiskt glad att kunna skriva av mig lite här eftersom allt är så känsligt och hemligt. killen som jag knullar är jämnårig med min son men (sån tur är) inte nära kompis. Han är diskret med vårt förhållande men jag har sett tendenser att han "tar sig större friheter" med mig, som tex att kyssa, greppa och smeka mig öppet framför min man när han är på besök itan att vi har "börjat vår lek". Det är väl egentligen inte ok, men jag vet att min man gillar att se det och jag har självklart inget emot det. Han har också gett mig "gåvor" i form av kläder och skor som han tänder på och vill att jag ska ha på mig när vi knullar, vilket jag självklart har. Alltihop blir ibland lite respektlöst mot min man, jag vet det, men han accepterar det. I början pratade jag (och min make) om att vi skulle undgå kyssar och känslor samt att älskare skulle använda kondom. Så blev det inte det dock inte utan vi kysser varandra öppet både före under och efter, och att få min unge ivrige älskare att använda kondom fick inte och det finns väl inget av mina hål som han inte sprutat i. Men samma sak här, min man blir kåt och upphetsad av att se det så jag känner ingen ånger för det heller.

Frågan om vad som skulle hända om min man skulle säga stopp till detta, vad händer då? Jag skulle verkligen vilja svara att då slutar jag, men ska jag vara helt ärlig så släpper jag inte min söte unge kille utan kommer att låta honom fortsätta att knulla mig så länge han önskar. Jag njuter alldeles för mycket för att ge upp det. Så känner jag iallafall nu. Men det finns andra orosmoln. Vad händer om min son får reda på att jag knullar en av hans kompisar? Vad händer om min älskares mamma får reda på vårt sex-förhållande? Det oroar mig mycket, men det ger också lite extra tabu-krydda och spänning. Allt har två sidor, eller hur? 
Svar på tråden Cuckold