ems1991 skrev 2022-04-06 16:31:24 följande:
Jag förstår verkligen inte varför det inte går. Jag tar ägglossningstest som ger utslag samma dagar i varje cykel och ändå går det inte. Jag har tom nästan slutat dricka kaffe för jag tänker att det går nog lättare om man får i sig mindre koffein. Och mitt älskade cola zero köper jag numera koffeinfritt. Men det verkar ju inte göra någon skillnad. För att inte tala om hur sjukt sugen jag är på ett glas vin, men har ju inte vågat ta något glas på flera månader ifall man är gravid. Vet verkligen inte hur man ska leva :/ Lever ni på som vanligt eller hur lever ni? <3
Jag lever precis som vanligt, jag tar ett glas vin på helgen om jag vill ha det, jag dricker mitt kaffe och äter brieost om jag vill det. dagen då jag plussar kommer jag givetvis lägga ner det, men jag är inställd på att det säkert tar ett tag tills jag får se ett plus på stickan så att gå runt i flera månader och undvika saker för att jag kanske kan vara gravid känns inte värt för mig..
Jag har inte försökt speciellt länge så jag kan inte sätta mig in i din situation, jag vet inte heller vad jag kan säga för att få dig att må bättre.. jag hoppas verkligen att du får se ett plus snart, för det är du verkligen värd <3