• Anonym (Ja)

    Seperation, han vägrar...

    Ja helt otroligt hur korkad man kan vara. passa på att skaffa ett till barn med din man 

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Anonym (TS)) skrev 2022-03-16 18:54:20 följande:
    Hade ingen aning innan om hur hans beteende skulle vara, att han skulle kontrollera mig och försöka styra mig i allt. Visste ju "bara" att han jobbade mycket om somrarna och att han inte egentligen ville ha barn. Nu säger han ju att han älskar dem. 
    Du skaffade 4 barn med denna kille?! kom igen nu 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Anonym (TS)) skrev 2022-03-16 18:57:21 följande:
    Jag har alltid varit oskyddad. Det har han vetat om, och sedan har han propsat på abort när jag plussat. Och ja, jag har inte alltid velat ha sex - men gått med på det på grund av husfriden typ. Jag har bara inte sagt nej, jag har låtit honom få sitt så att säga. Bara för att han inte skulle tjura och bråka länge. 
    Är du på riktigt?! Sök hjälp. ställa upp på sex och sen utan skydd? Hur mår du egentligen? 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Anonym (TS)) skrev 2022-03-16 19:05:29 följande:
    Har givetvis testat olika preventivmedel, men ingenting som fungerat för mig. Dels pga hormonerna, dels pga hjärtfel jag har.. Och vid några har min kropp verkligen inte mått bra av vid användning. Så jag har försökt. Men inte kunnat, därför har jag varit oskyddad. Men det är inte frågan här. Frågan var.. Vad kan jag göra rent praktiskt? Hur ska jag gå tillväga? Vet du tex någon gratis rådgivningsjurist? 
    kondom? Gratis rådgivningstjånst?  nej.  har du inget jobb?
  • Anonym (Ja)

    Kontakta kvinnojouren. Om du är på riktgt vill säga, känns som en fejk-tråd. 

Svar på tråden Seperation, han vägrar...