Edaa83 skrev 2022-04-26 18:48:46 följande:
Nu är vi på RD11. Testade under helgen men bara negativa test. Har börjat blöda men vill inte ge upp hoppet.
Var hemma från jobbet förra veckan pga kraftig huvudvärk, yrsel och trötthet. Tänker att det var biverkningar av Lutinus.
Inser att den här omgången har kraftigare reaktioner av allt. Har ju trots allt gjort 3 ÄP/omgångar på 6 månader.
Fick brev igår att inga embryon klarade sig till frysen. Många tankar är det men samtidigt ändå inte. Kan dock inte riktigt glädjas åt alla bilder som vänner lägger upp just nu på deras ultraljud men jag gläds däremot med alla er ivf:are som får positiva resultat.. det är som att jag krigar med er. Er vinst blir liksom en vinst för oss alla i min värld 
Har testdag på söndag så jag vill inte ge upp än. Har fått tillbaka huvudvärken, yrseln och tröttheten. Kramper/känningar i livmodern har varit igång hela tiden sedan återföringen..
Ha en magisk dag och fortsätt kriga
Ge inte upp! Att det är neg är nog inte konstigt med rd11? Blödningen kan ju vara positivt så försök kämpa och tänk positivt. Vet dock också att det är lättare sagt än gjort.
Jag känner samma som du, kroppen tar en del stryk och min mensvärk och blödning senast var kraftigare än vanligt. Har också gjort totalt 4 äggplock på 7 månader så inte konstigt om kroppen reagerar mer.
Håller tummar och tår att du ruvar på guldägget!