Jag får panik!
Jag har problem med ljud. Vissa ljud gör mig så jävla förbannad och jag får sådan panik inom mig om jag inte kan gå undan.
I över ett års tid har situationen hemma gjort att både jag och min man har varit hemma mycket samtidigt och han låter konstant på något sätt. Sitter han inte och tuggar så sjunger han eller klampar runt som en elefant eller gör något annat som låter. Det är aldrig tyst. Det här är fruktansvärt plågsamt för mig och jag får ingen förståelse utan bara sura miner och att jag borde söka hjälp när jag försöker förklara. Det finns ingen hjälp att få för mitt problem.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag känner mig fruktansvärt otrevlig de få gånger jag faktiskt säger ifrån.
Jag vet inte vad jag vill ha sagt men ibland känns det som att det aldrig kommer att bli tyst igen. Jag känner mig så trängd och alla ljud gör att det slår stopp i huvudet. Jag kan inte fokusera på något och tappar tråden totalt.
Finns det någon som känner igen sig? Jag känner mig så ensam och ingen verkar förstå hur plågsamt detta är för mig.