• Johannus

    Let´s Dance 2022

    Nu har Let´s Dance börja och jag hoppas det är fler som tittar och vill diskutera om danserna som deltagarna dansar. Välkommen alla som gillar programmet. Skål

  • Svar på tråden Let´s Dance 2022
  • Johannus

    Som vanligt så skriver jag här sent eftersom jag måste vänta till 22.30 innan jag kan se på tv4 play. Vill som inte gå mitt i programmet och kolla på tv då jag slutar jobba 21.00...

    Jag skulle nog säga att alla dansare är super bra trots att det var andra veckan på Let´s Dance. Svårt och säga vem som skulle vara en Favorit, men givetvis så håller jag tummarna för Aron.

    Eric väldigt bra

    Till och med Maria Mandelman var väldigt duktig.

    Mounha har jag lite svårt för vet inte varför....Har aldrig sett henne i något sammanhang.

    Men alla dansade bra i kväll.

  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-27 00:31:22 följande:

    Som vanligt så skriver jag här sent eftersom jag måste vänta till 22.30 innan jag kan se på tv4 play. Vill som inte gå mitt i programmet och kolla på tv då jag slutar jobba 21.00...

    Jag skulle nog säga att alla dansare är super bra trots att det var andra veckan på Let´s Dance. Svårt och säga vem som skulle vara en Favorit, men givetvis så håller jag tummarna för Aron.

    Eric väldigt bra

    Till och med Maria Mandelman var väldigt duktig.

    Mounha har jag lite svårt för vet inte varför....Har aldrig sett henne i något sammanhang.

    Men alla dansade bra i kväll.


    Ok. Ja,det förstår jag.

    Ja,jag tycker det verkar vara ett starkt startfält i år.
    Alla verkar duktiga.

    Nej,Mounha har inte jag heller sett i något sammanhang. Vet inte ens vem hon är.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-27 12:57:41 följande:
    Ok. Ja,det förstår jag.

    Ja,jag tycker det verkar vara ett starkt startfält i år.
    Alla verkar duktiga.

    Nej,Mounha har inte jag heller sett i något sammanhang. Vet inte ens vem hon är.
    Vet inte heller vem Mounha är bara att Petra kallar henne för "Doktor"....Nä nåt stör mig på henne...
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-27 22:48:31 följande:
    Vet inte heller vem Mounha är bara att Petra kallar henne för "Doktor"....Nä nåt stör mig på henne...
    Nej,man får väl kanske googla.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-02 20:50:48 följande:
    Hittills har alla dansat bra ikväll.    smile1.gif
    Ja i kväll har jag lyckats se med barnbarnen från kl:20.00. Nu har vi nattat barnen så jag kom ner till mig för att fortsätta titta på tv. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-02 21:18:45 följande:
    Ja i kväll har jag lyckats se med barnbarnen från kl:20.00. Nu har vi nattat barnen så jag kom ner till mig för att fortsätta titta på tv. 
    Ok. Så trevligt! 

    Men vad Marie Mandelman var olik sig i utsläppt hår!
    Och vilka snygga ben!  
  • Johannus

    Jag hoppas Mounha åker i kväll.....Tänkte när hon hade träning innan dansen så hade hon kläder som bara rikemans barn har.....Tränar gör många andra i träningskläder, men hon hade verkligen snygga dans kläder. Nej hon är lite för mycket.

    Men annars dansar alla bra för att vara så tidigt i programmet.

  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-02 21:37:07 följande:

    Jag hoppas Mounha åker i kväll.....Tänkte när hon hade träning innan dansen så hade hon kläder som bara rikemans barn har.....Tränar gör många andra i träningskläder, men hon hade verkligen snygga dans kläder. Nej hon är lite för mycket.

    Men annars dansar alla bra för att vara så tidigt i programmet.


    Ja,hon är lite för mycket.
Svar på tråden Let´s Dance 2022