Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-04-09 17:51:56 följande:
    Vadå provocerande, hon försökte hejda honom när han berusad skulle köra ett terrängfordon. Då blev han arg och började bråka. Han säger själv att han var otrevlig och att han har bett om ursäkt och att han gärna gör det igen.
    Jag vet vad "HAN" har sagt......Så nu snackar vi inte mer om Programledaren....OK.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-09 21:03:01 följande:
    Skriver det jag vill i en tråd som jag har startat
    Men vi andra ska backa och skriva bara som du vill....Jag skriver också som jag vill då tråden är öppen för alla.

Trist att du alltid blir sur om man inte håller med dig.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 18:11:59 följande:
    Men spelar det egentligen någon roll?
    Han tänkte köra berusad och då ska han inte bli förbannad på den som försöker hindra honom från att göra det.
    Hade han fåt köra berusad så hade det kanske inte bara drabbat honom själv utan även andra.
    Ja jag håller med.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-10 18:05:46 följande:
    Jag har aldrig sagt att inte andra får skriva vad dom vill, alla är välkomna. Inte heller har jag sagt att någon måste backa

Man är inte sur bara för att man har olika åsikter, alla har rätt till sina åsikter, alla är välkomna  
    Tack då vet jag att jag också får ha mina åsikter.
  • Johannus

Jag trodde att Robinson började kl 20.00, men den börjar inte förrän 21.00.....Har ju tittat på alla Gränslands program på play under veckan Rynkar på näsan...Första gången på länge som jag är ledig en söndag kväll. Kommer att vara barnvakt från Tisdag till Söndag så fått lite ledigt nu under helgen. Under nästa vecka kommer jag inte skriva nåt då jag inte kommer åt datorn. Har inte FL på mobilen.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:08:30 följande:
    Hoppas Mattias tar immuniteten nu. Eller Linn.
    Jag med hoppas på Mattias eller Linn
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:35:57 följande:
    Joel gav Mattias en extraröst.
    Det var inte populärt hos de andra i laget.
    Helt klart blir han mobbad och utröstad, men hans lagkamrater är inte fan mig snälla
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:42:44 följande:
    Nej,verkligen inte. De klagar på att han inte beter sig som en i laget.
    Men de släpper ju inte in honom heller.
    Precis Joel har aldrig fått vara en i laget i helhet.
Svar på tråden Robinson 2022