Robinson 2022
Om det inte är för att de vill visa upp sig...
Tror att lag Öst får välja på nytt det tre som ska till Örådet från Nord då Jessica kanske inte kan komma tillbaka. Och då håller jag med Joel att det är värt att ta Peter, Shevin och Philip, men ok det beror ju helt på vem som får rösta om det tre får rösta på varann då är det helt klart att Philip åker. Så egentligen vore det bäst att det skulle vara två nya och Shevin för att få ut Shevin. Men än så länge har hon smörat för det andra och inte visat sitt elaka jaget till det nya heller. Det ska bli spännande på Örådet.
Det är så trevligt att se att Joel vågar vara sig själv i lag Öst.
Vi får se om jag kan vara med här imorgon.
Vi ska iväg med barnen på orienteringstärning och jag vet inte om vi hinner hem.
Annars får jag titta på det på play.
Jag tycker att lag Öst tog viktiga saker på auktionen och dom 15 dubloner som Mattias har kvar tror jag att han har nytta av längre fram.
Den lilla köttbiten som lag Nord fick kommer inte räcka långt och snart är dem hungriga igen.....Nord laget som inte vet hur en överlevare skaffar mat. Socker kicken kommer nog att få dem att må illa....Nej denna lag tänker inte längre än näsan pekar. Hoppas att lag Nord förlorar även nästa kamp så att resten också åker på Örådet och att lag Öst få ge sin extra röst och även ta bort en immunitet från lag Nord......Ursäkta mig, men jag kan inte med lag Nord.
Stackars Heys som hamnade i Träskstranden....Undrar om han kommer att slänga in handduken och resa hem....Tycker han kan stanna ett par veckor i Träskstranden.