Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Hoppas att Örådet går så att Anna ryker....

• Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:54:22 följande:
    Ja,eller Hayes. Har lika svårt för båda så för mig spelar det ingen roll.
    Ojojojo......det var en spännande Öråd........Stora starka Hayes blev sårad när han fick höra sanningen om sig själv....Men fan att han fick gå tillbaka till Grönslandet....
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:58:04 följande:
    Anna ser ut som om hon bitit i en citron.
    Anna kommer aldrig bli ett med Mattias och Linn......Sur tant är hon.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 22:12:38 följande:
    Ja,det är hon verkligen. Jag hade nog inte heller kommit överens med henne. Snarare gjort mig osams med henne. 
    Helt klart kommer det vara osams...Anna har ju ingen att pakta med. Och ännu roligare blir det när Angela kommer in i deras gäng. Angela är dominant och vill inte pakta....Ja ja.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 22:12:59 följande:
    Vad skönt det låter. Ha det så mysigt!  smile1.gif
    Ja bastu är skönt, man blir avslappnad. Glad
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 20:24:28 följande:
    Skönt med lite ledigt.  smile1.gif

Man kan ju surfa in på FL via webben på mobilen också.
    Ok det visste jag inte, men tror att om man går via mobilen och webben så kommer man på Nya FL vilket jag inte vill vara på. Har försökt, men gillar inte nya FL.....Jag är på den gamla versionen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:21:59 följande:
    Är de lika "fräscha" som Hayes i Lag syd och använder havet som toalett?
    Tror ingen gör som Hayes gör att använda havet där dom går och badar i som toalett var inte fräscht Guld i munTyst
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-10 21:37:02 följande:
    Ja,de vet ju inte ens hur det kommer att sluta.
    Och det stod ju att vinnaren i tävlingen skulle få ge en extraröst till någon i Lag öst.
    Så varför gnälla över hans val.
    Precis.....vinnaren fick ge en röst och det var helt rätt av Joel att bestämma själv.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-11 12:07:37 följande:
    Det hade ju varit bra om Angela hade hamnat med Lag Nord annars. Då kanske hon skulle kunna sätta åt de som ägnar sig åt att mobba Joel.
    Ja det hade varit bra om Angela hamnat i lag Nord för Joels skull, men hon är viktig i lag öst nu för hon är stark.
Svar på tråden Robinson 2022