• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-27 20:18:08 följande:
    Ja,det är hon verkligen. Vaddå kalla Joel för egoist? Det borde hon om någon hålla tyst om.
    Om någon är egoist så är det Shevin.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-27 20:19:27 följande:

Vi får se om jag kan vara med här imorgon.
    Vi ska iväg med barnen på orienteringstärning och jag vet inte om vi hinner hem.
    Annars får jag titta på det på play.

Titta på play och skriv när du hinner Solig
  • Johannus

Jag tycker att lag Öst tog viktiga saker på auktionen och dom 15 dubloner som Mattias har kvar tror jag att han har nytta av längre fram.

Den lilla köttbiten som lag Nord fick kommer inte räcka långt och snart är dem hungriga igen.....Nord laget som inte vet hur en överlevare skaffar mat. Socker kicken kommer nog att få dem att må illa....Nej denna lag tänker inte längre än näsan pekar. Hoppas att lag Nord förlorar även nästa kamp så att resten också åker på Örådet och att lag Öst få ge sin extra röst och även ta bort en immunitet från lag Nord......Ursäkta mig, men jag kan inte med lag Nord.

• Johannus

Stackars Heys som hamnade i Träskstranden....Undrar om han kommer att slänga in handduken och resa hem....Tycker han kan stanna ett par veckor i Träskstranden.

• Anonya
    Nandez skrev 2022-04-27 19:55:18 följande:

Vegetarianer som äter kött

Jag tycker inte det är konstigt att hon gjorde ett undantag. Kroppen behöver energi och protein, så bra äta även om hon valt bort kött av hälsoskäl. Har hon valt bort det av miljöskäl eller för djurens skull, påverkas ingendera det minsta av om hon äter en liten bit av köttet eller om den äts av de andra istället. 
  • Anonya

Tycker det verkar konstigt tänkt av Öst om hur de går med dem de väljer till örådet. De sade att väljer de Peter, Shevin och Jessica så kommer de rösta ut Jessica och med någon annan konstellation också vem av de tre som då röstas ut. Men, det är ju inte ett öråd med bara de tre. Det var ju tydligt att från andra ödeskampen skulle tre också väljas till örådet. Det är alltså sex som sitter i örådet, antingen hela ena laget eller tre från ena och tre från andra. Dessutom kan man inte vara säker att det är bara de personerna som röstar heller. 

• Beccus
    Johannus skrev 2022-04-27 22:00:23 följande:

Stackars Heys som hamnade i Träskstranden....Undrar om han kommer att slänga in handduken och resa hem....Tycker han kan stanna ett par veckor i Träskstranden.

Han sitter bra där tycker jag :) skrattade lite för mig själv när jag såg det 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-27 21:51:37 följande:
    Om någon är egoist så är det Shevin.
    Ja,precis. Det är det jag menar.
    Johannus skrev 2022-04-27 21:52:34 följande:
    Titta på play och skriv när du hinner Solig
    Ska försöka göra det. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-27 21:49:20 följande:
    Lag Nord ville inte ha en rösten så det är deras förlust.
    Absolut
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-27 21:51:03 följande:
    Ja hon var riktigt dålig.....Hoppas att det inte är nåt allvarligt mer än vätskebrist eller näringsbrist...Med dropp kommer hon i så fall snart tillbaka
    Det hoppas jag med
Svar på tråden Robinson 2022