• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-27 21:51:37 följande:
    Om någon är egoist så är det Shevin.
    Så sant
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-27 21:58:33 följande:
    Jag tycker att lag Öst tog viktiga saker på auktionen och dom 15 dubloner som Mattias har kvar tror jag att han har nytta av längre fram.

Den lilla köttbiten som lag Nord fick kommer inte räcka långt och snart är dem hungriga igen.....Nord laget som inte vet hur en överlevare skaffar mat. Socker kicken kommer nog att få dem att må illa....Nej denna lag tänker inte längre än näsan pekar. Hoppas att lag Nord förlorar även nästa kamp så att resten också åker på Örådet och att lag Öst få ge sin extra röst och även ta bort en immunitet från lag Nord......Ursäkta mig, men jag kan inte med lag Nord.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-27 22:00:23 följande:
    Stackars Heys som hamnade i Träskstranden....Undrar om han kommer att slänga in handduken och resa hem....Tycker han kan stanna ett par veckor i Träskstranden.
    Absolut
  • Nandez
    Anonya skrev 2022-04-27 23:02:39 följande:
    Jag tycker inte det är konstigt att hon gjorde ett undantag. Kroppen behöver energi och protein, så bra äta även om hon valt bort kött av hälsoskäl. Har hon valt bort det av miljöskäl eller för djurens skull, påverkas ingendera det minsta av om hon äter en liten bit av köttet eller om den äts av de andra istället. 
    Då är man inte vegetarian 
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-04-28 05:34:49 följande:
    Han sitter bra där tycker jag :) skrattade lite för mig själv när jag såg det 
Svar på tråden Robinson 2022