• Nandez

Robinson 2022

I kväll startar Robinson, hoppas på en bra och underhållande säsong

• Svar på tråden Robinson 2022
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-28 21:41:55 följande:
    Tror jag med och tror även att han åker till Gränslandet enligt vad jag hörde Heys säga i slutet av kvällens Gränsland.  Han sa faktiskt (surpenis) kommer vilket är väldigt Omoget av en äldre man. Fy 17 för Heys.
    Verkligen omoget
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-28 21:43:03 följande:
    Nord valde så för dem tror att resten av lag i öst är svaga. 
    Ja, jösses
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-29 19:01:07 följande:
    Det blir en prövande immunitetstävling på söndag 
    Ja det blir det....Vill så in i bängen att Shevin åker ut....Fattar inte att hon inte diskats för sin mobbning och elakheter.
  • Anonya
    Nandez skrev 2022-04-29 19:01:07 följande:

Det blir en prövande immunitetstävling på söndag 

Sade de inte att det varken skulle vara robinsontävling eller immunitetstävling den här veckan eller har jag bara för mig det?
  • Johannus
    Anonya skrev 2022-04-29 22:02:42 följande:
    Sade de inte att det varken skulle vara robinsontävling eller immunitetstävling den här veckan eller har jag bara för mig det?
    Skulle det innebära att det inte finns immunitetstävling så varför fick Linn en immunitets förstörelse....Ok hon kan använda den vid ett senare tillfälle.
  • molly50

Nu har jag tittat igenom det senaste avsnittet så jag hänger med ikväll. 

Jösses så barnsliga de är i lag Nord! 

• Nandez
    Johannus skrev 2022-04-29 20:19:05 följande:
    Ja det blir det....Vill så in i bängen att Shevin åker ut....Fattar inte att hon inte diskats för sin mobbning och elakheter.
    Vill också att hon åker ut
  • Nandez
    Anonya skrev 2022-04-29 22:02:42 följande:
    Läste det i tv tablån
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-04-29 22:08:47 följande:
    Skulle det innebära att det inte finns immunitetstävling så varför fick Linn en immunitets förstörelse....Ok hon kan använda den vid ett senare tillfälle.
    Det blir en immunitetstävling 
Svar på tråden Robinson 2022