• KANIN122lillt

    Mitt x skrev detta till mig

    För att vi ska kunna vara tillsammans:

    När du visat i minsta detalj att du har en ny telefon . klipper ditt nuvarande sim kort. Byter telefonnummer och Mail . Skrivit under papperna på att du inte har någon vårdnad eller behöver betala nått till dina dolda barn . Att du aldrig mer kommer träffa eller prata med ditt ex och aldrig träffar dina dolda barn mer. Jag ska ha inloggning till din mobil Och kunna se allt du gör på din mobil resten av livet . Du fixar papperna på att vi gifter oss . Sätter en GPS puck på alla våra bilar . Säg upp lägenheten din från mitten av april . Då kommer jag älska dig lika mycket som jag alltid gjort och gör fortfarande. Jag vill vara med när du träffar ditt ex och skriver över vårdnaden på han. Och att du spelar in alla samtal som du pratar med ditt ex från och men nu kl 17.55 idag 


    jag älskar han så mycket. behöver Råd 

  • Svar på tråden Mitt x skrev detta till mig
  • Anonym (ööö)

    Råd om vad? Finns inget att råda om i detta - han är en galning.

  • MrsPJ

    Låt honom fortsätta vara ditt ex för alltid. Eller välj ett liv i evig underkastelse och plåga, kanske en plågsam död. Du vet nog vad som är rätt. Fixar du inte att fatta rätt beslut bör du genast kontakta en psykolog för stöd. 

  • Janina95

    Röda flaggor!!
    Han verkar inte riktigt frisk tyvärr.. Vet inte hur farlig och allvarlig han är i detta men bästa är att du berättar detta och skickar skärmdumpar på meddelanden ifrån honom till någon som är din nära kompis så du har bevis och anmäl honom!! 

  • KANIN122lillt

    Vill bara tillägga att han är otroligt kontrollerande och svartsjuk. Får inte använda smink och ska jag gå ut måste han veta exakt vart jag är. kan en sån här person förändras? Han är så smart och väldigt duktig på att utmärka sig som en bra människa. Kan han förändras? Behöver hjälp. Behöver jag vara rädd för honom?

  • Anonym (Spring)
    KANIN122lillt skrev 2022-03-31 20:43:40 följande:

    Och jag är så sårad för jag tänker hela tiden tänk om han träffar en ny. Jag är så kär.


    Hur kan du vara kär i någon som ber dig välja bort dina barn? Han är ju sinnessjuk. 
  • Ascendere

    Ok det hela är ganska enkelt. 


    han är psykopat. vi har ingen aning om vad han är kapabel till men finns ingen anledning att ens fundera på att överväga ett förhållande.
    du Måste lämna honom snarast. Ta hjälp av kvinnojour om du behöver stöd i den processen.

Svar på tråden Mitt x skrev detta till mig