Anonym (Delta) skrev 2022-04-15 15:47:01 följande:
Jo, ibland är det precis det som man vill, att bara helt hämningslöst råknulla hennes mun. Min älskling vill det ibland, dock absolut inte alltid. Jag märker det när hon vill det, då pressar hon med bägge händerna på mina höfter för att liksom trycka mig djupare in i hennes mun. Det är bara att köra på då tills jag kommer rätt ner i halsen. Det är jäkligt porrigt och hon gör det säkert bara för att hon vet att jag gillar det och vill göra det skönt för mig. So sue me.
Men den som tror att det är något hon inte väljer det själv, kan inte ha mer fel. Hon är nog den mest bestämda person som jag någonsin känt, det finns inte en chans att jag skulle kunna få henne att göra något som hon inte vill. Sex är lite av ett givande och tagande, vissa gillar lite hårdare tag vissa dagar, vissa gör inte det, det gäller att känna sin partner.
Grattis och tack för den fantastiska insikten i ditt sexliv som du så frikostigt delade med dig av någon anledning, men nu var det inte det som var frågan här.
Till TS:
Ja, till en viss del går att träna bort kräkreflexen. Min före detta sambo arbetade som IVA-sköterska och ställde ibland upp som försöksperson när någon skulle lära sig att sätta en sond i matstrupen. Efter ett tag kunde hon fixa det utan större obehag. Enligt henne var det bara en träningsfråga, dvs att lära sig att slappna av i tunga och inre halsmuskler samt svälja vid rätt tillfälle. Eller något sådant, fråga mig inte hur.
Nu är det såklart en skillnad på en magsond som ska föras ner och en penis som en kåt karl juckar in och ut med, men principen borde vara samma, dvs någon slags avslappning i halsmusklerna.
Iskallt vatten är bra för lite bedövning. Det finns även någon slags salva eller spray som verkar bedövande, men jag vet inte om man kan köpa det receptfritt. Om du vill testa, tycker jag att ni kan prata med varandra om det och avsätta lite tid så kan ni prova lite olika tekniker. Men det gäller att han är med på det, så att han inte exempelvis börjar höftstöta precis när du ska slappna av.
Går det inte eller vill du inte, så är det för tusan inte hela världen, det är inte värt att du ulkar och kräks ner dig.