BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej alla!
jag har också bf 6/1
Det blir första gemensamma barnet för mig och min sambo men jag har två barn sen innan som blir 9 och 11 i år.
Jag mår illa på morgonen och allmänt trött! Har tidigare haft hyperemesis men hoppas innerligt att jag slipper det den här gången 
Hur mår ni?
Det vore roligt att skapa en facebookgrupp kanske? Tycker det är lättare att kommunicera där 
Hej alla!
jag har också bf 6/1
Det blir första gemensamma barnet för mig och min sambo men jag har två barn sen innan som blir 9 och 11 i år.
Jag mår illa på morgonen och allmänt trött! Har tidigare haft hyperemesis men hoppas innerligt att jag slipper det den här gången 
Hur mår ni?
Det vore roligt att skapa en facebookgrupp kanske? Tycker det är lättare att kommunicera där 
Grattis till er
är gärna med i en fb grupp, avvaktar dock tills graviditeten är lite lägre gången
med mitt första barn hade vi en hemlig grupp på 50 pers, det var trevligt tyckte jag!
under min förra graviditet hade jag noll symtom och en drömförlossning utan smärtlindring? ska bli spännande hur denna gången skiljer sig
just nu är jag oxå väldigt trött och förhöjd kroppstemperatur
Hej och grattis till er alla! Jag är gravid med beräknat bf 9/1-23. Jag är gärna med i en Facebook-grupp (går ju att göra privat), lättare att skriva där ????
Skulle vara en
och inte massa frågetecken haha
BF LISTA
1/1 Anonym, första barnet
3/1 Lilablommande, första barnet
5/1 Sanso, första barnet
6/1 MagganTop, andra barnet
6/1 Viccy, andra barnet
Hakar på jag med!
Fick missfall i slutet mars mars, plussade igen idag och hoppas såå!
Va kul att många fler är med 
jag kan också va med i FB grupp men ja jag kan också vänta lite!
vågar typ inte hoppas för mycket när det är så tidigt ännu!
Har ni några symptom? Lästa att några redan mår illa!
jag kan känner ibland att jag mår lite illa men mest yrsel! Blir så ut när jag ska leka med min son ibland! Och jag har molande värk, som jag hade tidigt i min förra graviditet.
Va kul att många fler är med 
jag kan också va med i FB grupp men ja jag kan också vänta lite!
vågar typ inte hoppas för mycket när det är så tidigt ännu!
Har ni några symptom? Lästa att några redan mår illa!
jag kan känner ibland att jag mår lite illa men mest yrsel! Blir så ut när jag ska leka med min son ibland! Och jag har molande värk, som jag hade tidigt i min förra graviditet.
hade en jättelätt graviditet som i princip var symtomfri sist, kände mig knappt gravid 
hade en jättelätt graviditet som i princip var symtomfri sist, kände mig knappt gravid 

Jag med men vågar inte riktigt hoppas för mycket ännu! har svårt att fatta att jag är gravid då jag trodde det skulle ta så mycket längre tid!
men wow va häftigt med så tättt mellan syskon!
Jag hade såå mycket symtom innan mitt tidiga missfall - ont i brösten, stick i nedre delen av magen, oerhört illamående osvosv. Nu har min hy blivit katastrofal och jag kan känna ett lätt illamående när jag är hungrig, men annars ingenting. Det känns mycket lugnare i kroppen, mer fridfullt på något vis.. Hoppas den magkänslan som säger att det är ett positivt tecken stämmer 
Jag hade såå mycket symtom innan mitt tidiga missfall - ont i brösten, stick i nedre delen av magen, oerhört illamående osvosv. Nu har min hy blivit katastrofal och jag kan känna ett lätt illamående när jag är hungrig, men annars ingenting. Det känns mycket lugnare i kroppen, mer fridfullt på något vis.. Hoppas den magkänslan som säger att det är ett positivt tecken stämmer