BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Jag är gärna med i en hemlig fbgrupp. Plussade på bim-4 har ett MA i bagaget och en son på 14månader. bokat tidigt vul för att lugna mina nerver.
Anonym (ängelmamma): stort grattis!!
Jag har skapat en FB- grupp nu för oss. Om man skriver till mig privat här så ska jag skicka länken till er 
Eftersom det är så tidigt i graviditeten för oss alla så tycker jag att sekretes råder huruvida man är gravid eller inte. Om man råkar hamna i denna gruppen och känner till någon IRL så är det viktigt att man inte säger något till någon eller skvallrar för bekanta osv. Ok? 
Är någon bugg så jag kan inte citera folk här :( men tusen tack för gratulationen. Vi är så glada men oroliga som
sagt. Jag bokade vul privat vilket gick tidigast från 8+0 hos oss. Får hålla ut lite till.
Är någon bugg så jag kan inte citera folk här :( men tusen tack för gratulationen. Vi är så glada men oroliga som
sagt. Jag bokade vul privat vilket gick tidigast från 8+0 hos oss. Får hålla ut lite till.
Jag är gärna med i en hemlig fbgrupp. Plussade på bim-4 har ett MA i bagaget och en son på 14månader. bokat tidigt vul för att lugna mina nerver.
Jag va på tidigt vul idag. Enligt senaste mensen och min BM skulle jag vara i v.6+4 men misstänkte att det inte var så utan att jag max var i v.6+1 men efter att ha tittat efter idag så konstaterades det att jag nog bara är i vecka 5+ ett par dagar. Men jag fick se ett pyttelitet foster med ett litet pulserande som med största säkerhet var det lilla hjärtat som slog
Det känns så himla sköt att ha fått se att det var något där den här gången iom att jag gick igenom ett MA i höstas. Nu ska jag tillbaka om 2 veckor och kolla igen.
Vill tipsa er som vill göra tidiga vul/ul att kolla med en vanlig gyn mottagning. Sedan 1 maj kostar det bara 250kr (iaf i sthlm) och där jag går har dom all utrustning för att genomför ultraljud. Skulle jag bokat på ett ställe som annonserar att dom gör tidiga ultraljud skulle det kostat 900kr. Ganska stor prisskillnad mao.
Grattis alla!
Vad tråkigt att läsa om alla era missfall. Jag själv hade ett MA i vecka 12 och missfall i vecka 5 och 6 innan min son. Nu är vi gravid igen med BF 21/1. Med tanke på tidigare missfall vill jag inte tro på det för mycket, men ändå skönt med FB-grupp. Har skickat förfrågan till Lindflower
Karinbyo jag är oxå i v 5+6 men har bf 6/1?