BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej tjejer! Vi gjorde Nipt för två veckor sen och nu kom resultatet. Nipt är normalt och vi väntar en liten tjej skriver läkaren

och nu har ni både strålande resultat på Kub och en nipt som bekräftar det. Hoppas att du kan njuta och lita på din graviditet nu, det förtjänar du!
Hej!
Jag väntar mitt fjärde barn, bf 1/1. Min sambos första.
Trodde jag var påväg in i klimakteriet då min mens betett sig så konstigt senaste året å sedan uteblev. Men det var visst av andra orsaker den försvann :D
Det ska bli riktigt roligt att se hur den här graviditeten blir och sedan tiden efter, då jag lärt mig så mycket mer om vad kroppen behöver än vad jag visste under mina tidigare graviditeter (yngsta barnet är 13 år). Helt andra förutsättninga!
Vi har inte berättat för barnen än, men min dotter börjar nog ana något, tycker att hennes blick dras till magen ibland, som nu börjat puta lite <3 Det är lite nervöst, har ingen aning om hur de kommer reagera.
och nu har ni både strålande resultat på Kub och en nipt som bekräftar det. Hoppas att du kan njuta och lita på din graviditet nu, det förtjänar du!
Ja vi blev lite paff när Nipt resultatet kom och stod tjej då vi tänkte att hon har säkert rätt. Det är säkert en pojke men som sagt det är ju väldigt tidigt och lätt att se fel. Hon var ju inte helt hundra. Men roligt att veta så man kan vara lite förberedd och börja fundera på namn osv
Har ni tagit reda på kön?
Ja vi blev lite paff när Nipt resultatet kom och stod tjej då vi tänkte att hon har säkert rätt. Det är säkert en pojke men som sagt det är ju väldigt tidigt och lätt att se fel. Hon var ju inte helt hundra. Men roligt att veta så man kan vara lite förberedd och börja fundera på namn osv
Har ni tagit reda på kön?

En vecka till KUB. Är såååå dålig på att vänta. Otålig är bara förnamnet 
Hur mår alla? 
En vecka till KUB. Är såååå dålig på att vänta. Otålig är bara förnamnet 
Hur mår alla? 
hade inga symtom i min förra graviditet heller så hoppas jag slipper denna gång med
bara denna oro som ger en hjärnspöken. Spännande med kub
hade inga symtom i min förra graviditet heller så hoppas jag slipper denna gång med
bara denna oro som ger en hjärnspöken. Spännande med kub 
. Jag känner mig verkligen 0% gravid, har svårt att förstå fortfarande. Det enda är väl oro såklart, men så kommer det nog vara hela vägen. Fick gå tillbaka på progesteron (gjort FET) nästan direkt efter jag slutade för några veckor sedan. Verkar som att moderkakan sitter precis vid livmoderhalsen, så fick blödningar när jag försökte sluta. Får se vad de säger på KUB, skönt att slippa blöda iaf även om prog. blir kladdigt.
. Jag känner mig verkligen 0% gravid, har svårt att förstå fortfarande. Det enda är väl oro såklart, men så kommer det nog vara hela vägen. Fick gå tillbaka på progesteron (gjort FET) nästan direkt efter jag slutade för några veckor sedan. Verkar som att moderkakan sitter precis vid livmoderhalsen, så fick blödningar när jag försökte sluta. Får se vad de säger på KUB, skönt att slippa blöda iaf även om prog. blir kladdigt.
jag hade oxå placenta previa sist med blödningar, som tur var klättrade moderkakan uppåt i takt med att magen växte så jag kunde föda vaginalt
jag hade oxå placenta previa sist med blödningar, som tur var klättrade moderkakan uppåt i takt med att magen växte så jag kunde föda vaginalt