• Anonym (Anna)

    Har en konstig/snuskig fantsi

    Har en fantasi där jag vill att jag och min man ska ha sex med en tjej till. Alltså en trekant. Tänder mycket på tanken att min man ska dyrka hennes kropp och att hon skulle göra honom väldigt kåt. Också att hon får han att komma. att han kommer i henne och även i hennes mun. se han njuta ordentligt. Men samtidigt är det nog bara en konstig fantasi jag har. Kanske skulle bli sårad och ledsen om det blev så i verkligheten.! Nån som haft en sån här tanke? 

    Nån som drömt om hur nice det skulle vara med en trekant men att det inte blev som ni hade tänkt? Eller att det kanske blev som ni hade tänkt!?

  • Svar på tråden Har en konstig/snuskig fantsi
  • Mr1970

    Jag har med en konstig/snuskig fantasi. 
    Förvånad Har varit sambo i 10 år.. sexlivet har försvunnit sedan 2 år helt. Har en fantasi om att BARA masturbera med en äldre kvinna. Inget annat alltså bara det. Chockad lite själv att DEN fantasin dykt upp. Skrattande

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är vanligt att fantisera om, och bli kåt av, saker som man inte skulle vilja uppleva irl.

  • StudierKemi
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-03 09:23:29 följande:

    Det är vanligt att fantisera om, och bli kåt av, saker som man inte skulle vilja uppleva irl.


    Exakt så Kaffedraken! Vilken bra input tycker jag. Du är en bättre man än vad många härinne tror. :)
  • varte

    Kag och min tjej har samma fantasier och det är helt normalt . Men vi kunde inte hitta nån extra kvinna som kan joina oss. undrar vart man letar efter En extra kvinna..Det klart att attraktion måste ju finnas på nåt vis.

  • Anonym (Kaffedraken)
    StudierKemi skrev 2022-05-03 10:59:03 följande:
    Exakt så Kaffedraken! Vilken bra input tycker jag. Du är en bättre man än vad många härinne tror. :)
    Jag vet, finns inte många lika bra som mig Skrattande
    Skämt åsido, jag vet ju själv att jag kan bli kåt av fantasier som tänder mig just då, när jag är kåt. Sen när jag inte längre är kåt, då... njae Obestämd
  • Anonym (Kvinna)

    Ingen konstig fantasi alls, snarare vanlig. Jag tänder själv på tanken att se min man njuta av en annan kvinna, men precis som du så vet jag inte om jag vill förverkliga den.

  • Freddie K

    Det är klart att man har fantasier om en trekant. Det hade varit så härligt, men det kanske aldrig kommer att bli så utan det kommer nog förmodligen bara att stanna i fantasin, men ändå rätt skönt att tänka på. .


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (3)

    Har varit den kvinnan tre ggr. Det är inte direkt en ovanlig grej. De som vet de vet och övriga tror att ingen har gäster i sängen. 

Svar på tråden Har en konstig/snuskig fantsi