Var handlar ni era kläder?
I vilka klädesaffärer handlar ni mest?
och om ni handlar genom internet, vilken sida handlar ni på då?
I vilka klädesaffärer handlar ni mest?
och om ni handlar genom internet, vilken sida handlar ni på då?
mest på JC där jag jobbar!
MQ för det mesta och även en del på H&M. Sisters och VeroModa ibland och även Åhléns.
Gina tricot veromoda å hm:)
Postorder (Ellos, Halens och Josefsson), Kappahl, Lindex, Indiska....det är väl de ställen jag handlar mest på....
H&M vid mellandagsrean eller rean efter midsommar *Snål eller ekonomisk beroende på hur man ser det *
Jag bor i Stockholm så här finns ju en del att välja mellan... men det blir nog oftast på: H&M, Åhléns, Vero Moda, Gina Tricot, Weekday, Solo, JC, olika secondhandbutiker... Ibland handlar jag på Lindex, faktum är att jag gjort en del fynd där faktiskt. Bland annat en bikini som sitter perfekt (2 år sedan) och en kofta jag köpt i höstas som jag använt jättemycket... Tycker att Lindex kan vara himla trist men med en del guldkorn!
H&M, Bik Bok, ONLY, Vero Moda, MQ, Benetton, Gina Tricot, Zara, La Redoute, www.bubbleroom.se, ebay.com, Carlings,
jag handlar i de flesta vanliga affärer: H&M, Veromoda, JC och dyl. MEN jag älskar att nätshoppa! Ett hett tips! www.asos.com där finns alla favvisar! Dessutom uppdateras sortimentet varje vecka!
H&M - butik + Rowells, Lindex, Åhléns, Ellos, Haléns.
MQ blir det nog mest. Jag gillar Espirit-kläderna och Peak Performance!