• Grisa

Var handlar ni era kläder?

I vilka klädesaffärer handlar ni mest?
    och om ni handlar genom internet, vilken sida handlar ni på då?

• Svar på tråden Var handlar ni era kläder?
  • väntar o längtar

Lägger nog mest pengar hos MQ, men handlar där jag är när andan faller på.

• Bubblan06

Vero Moda, Gina Tricot, MQ, Hm och Esprit.

• nitedrive

Till barnen blir det mest Lindex,Rabalder,H&M(online oftast),EXIT,till mig själv Indiska,JC och H&M.

• Konvaljen

Hm, ganska svårt. Handlar nästan alla mina kläder på rea och hittar de flesta på...

MQ, särskilt märkena Peak, Stockhome och Zoul
    H&M, här inköpes rätt mycket basplagg, roliga toppar samt mer trendigare plgg
    Vero Moda, handlar ibland på rea
    Lindex, köper mycket underkläder och annat.

Annars är mitt favoritmärke VILA och som tur är finns två butiker här i Umeå som säljer det märket.

• Matilda07 och Moa08

Gina Tricot, Vero Moda, MQ, Lindex, Indiska, och ibland på postorder..Halens, Men Gina Tricot är min favorit affär..har många söta toppar och bra priser! Gillar deras smycken också

• Alec

Jag handlar mina kläder på HM och på det kafé jag jobbar på som även har en butik där de tar in kläder från olika lokala designers, samt olika udda designers som inte slagit igenom än och från paris dit de åker och handlar hem stora last kläder. Det räcker gott och väl för mig. Tycker att HM har börjat få in så sjukt fina kläder, speciellt i vår!

• Josefinan86

MQ, Gina Tricot, Hm, Zoovillage, Nicca ( bra märkesbutik i vår stad).
    Skor blir det mest på Din Sko, köpte en par jättesnygga stövlar från SixtySeven där i helgen.

• johannadarling

H&M, LaRedoute och diverse mindre butiker.

Nu när jag är gravid blir det H&M och Mamastore. Hittat nåt plagg på Lindex också.

• MINI25

Har en dille på Ralph Lauren-tröjor. Har hela sortimentet från cashmere till bomull......
    Så bra baskläder!
    Sen en salig blandning....men egentligen bara en massa småaffärer i Sthlm. Såsom Artilleri2 (för bästa jeansen), Mrs H, Massimo Dutti, ByUs, Showroom...Sturegallerian har blivit riktigt bra för shopping- äntligen! Mango för kul, billiga toppar, Zara har alltid för stora storlekar. Rizzo och DonDonna för skor.

Handlar underkläder på H&M men inget annat. Kass kvalitet och dålig passform.
    Lindex har jag nog aldrig varit inne på! Tror inte jag har missat nåt heller..

Svar på tråden Var handlar ni era kläder?