• Anonym (TS)

Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

• Svar på tråden Dildo va Fleshlight
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Johnny 6) skrev 2022-05-12 11:55:22 följande:

Samma erfarenhet här. Jag har försett min något blyga hustru med den ena dildon efter den andra. Senast en satisfyer som får henne att komma på någon minut, medan jag ser på. Inget konstigt med hennes sexleksaker.

Men när hon blev sjuk och inte kunde ha penetrerande sex så köpte jag en fleshlight. Hon reagerade väldigt negativ, äcklad tror jag, tyckte det var hemskt. 

Vad är det för skillnad, undrade jag. 
    Jamen dildos använder vi ju tillsammans, var hennes svar. Och jag var för långsam och skämdes väl lite. Borde ha sagt: Vi kan väl ha fleshlighten också tillsammans.

Det är nog så att mäns sexualitet ses som omoralisk, kvinnors som sensuell och fin.

Jag slängde genast min dyra fleshlight, har inte tagit upp saken igen. Sköter mitt sexliv på egen hand.

Skillnaden är just den, att mäns sexualitet är fulare.
    Den är slemmig, hemsk, och lite sjuk.
    Kvinnor gillar att döma män. Speciellt om män blir kåta på nåt.

Att en kvinna vill ha en dildo, och kanske njuter av den, det är bara härligt och livsbejakande. Ingen man ska tala om för henne att det är fel.
    You Go Girl Skål
  • Anonym (Men alltså...)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-12 11:59:30 följande:
    Skillnaden är just den, att mäns sexualitet är fulare.
    Den är slemmig, hemsk, och lite sjuk.
    Kvinnor gillar att döma män. Speciellt om män blir kåta på nåt.

Att en kvinna vill ha en dildo, och kanske njuter av den, det är bara härligt och livsbejakande. Ingen man ska tala om för henne att det är fel.
    You Go Girl Skål
    Men lägg ner! 
    Ditt försök till ironi funkar inte heller. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Men alltså...) skrev 2022-05-12 12:14:43 följande:
    Men lägg ner! 
    Ditt försök till ironi funkar inte heller. 
    Jag är seriös.
    Det ÄR skillnad på hur man ser på mäns och kvinnors sexualitet.
    Kvinnor dömer män mer än vad män dömer kvinnor.
  • Anonym (TS)

Så synd att det i regel är mer okej att kvinnor har dildos, men när män skaffar en Fleshlight är det mindre okej.
    Tabubelagt, ofräscht, äckligt, avtändande, osmakligt som min fru uttrycker det.

• Anonym (TS)

Och jag har inga som helst problem eller invändningar att hon har och använder dildos. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (TS) skrev 2022-05-12 12:19:35 följande:

Och jag har inga som helst problem eller invändningar att hon har och använder dildos. 

Inte jag heller. Jag tycker att det är bra och roligt om tjejer/kvinnor njuter av sex. 

Jag dömer inte.

Skillnaden är att kvinnor dömer mer. Ett annat exempel är att kvinnor får kolla in andra män, och prata om andra män.

• Anonym (Kaffedraken)

Kom på ett till exempel. Ett av de bästa.

När en man vill ligga med en tjej, och bara är kåt på henne, och hennes kropp, och inte vill vara ihop med henne... ja, det är bara att använda fantasin, vad kvinnor tycker om det.

När en kvinna vill ligga med en kille (han kan t o m vara mycket yngre), och hon bara är ute efter det, hon är kåt på honom och hans kropp, men hon inte vara ihop med honom... då är det You Go Girl Skål

• BreachMode
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-12 12:31:38 följande:

Inte jag heller. Jag tycker att det är bra och roligt om tjejer/kvinnor njuter av sex. 

Jag dömer inte.

Skillnaden är att kvinnor dömer mer. Ett annat exempel är att kvinnor får kolla in andra män, och prata om andra män.

Ja, du har ju inte fel iaf.

Hon får prata med alla killar. Men nåde han om han pratar med nån kvinna. 

Hon får ha sjuttioelva dildosar, o leka med musen hela dan. Men han får inte ha en enda leksak. Han måste använda sig utav hennes fitta. Även om hon har huvudvärk varenda gång han försöker, o aldrig riktigt längre verkar vilja ligga.

Det sjukaste jag har märkt nyligen. Det är kvinnor som är i förhållanden.. Och går runt o avbryter två som står o flörtar med varandra. Enbart för att hon vill cockblocka o ska kunna förhindra någon annan från o ligga? 
  • BreachMode

Men men.. Dom är väl egoistiska..

• Anonym (Men alltså...)
    BreachMode skrev 2022-05-12 14:07:52 följande:
    Ja, du har ju inte fel iaf.

Hon får prata med alla killar. Men nåde han om han pratar med nån kvinna. 

Hon får ha sjuttioelva dildosar, o leka med musen hela dan. Men han får inte ha en enda leksak. Han måste använda sig utav hennes fitta. Även om hon har huvudvärk varenda gång han försöker, o aldrig riktigt längre verkar vilja ligga.

Det sjukaste jag har märkt nyligen. Det är kvinnor som är i förhållanden.. Och går runt o avbryter två som står o flörtar med varandra. Enbart för att hon vill cockblocka o ska kunna förhindra någon annan från o ligga? 
    Ja det stämmer att kvinnor gör så. Det är den nya grejen. Vafasen avslöjade du det för? 
Svar på tråden Dildo va Fleshlight