• Anonym (TS)

Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

• Svar på tråden Dildo va Fleshlight
  • Anonym (TS)

Hon har omkring 5-10st dildos, används utav hon själv och med mig. 

Hon säger att Fleshlight är så vulgärt och äckligt rent ut sagt. Lite tabu. Men att dildo inte alls är samma sak.
    Killar kan använda handen säger hon typ.

Håller inte alls med henne.
    Får era killar köpa Fleshlights?

• Ocdmänniska
    Anonym (TS) skrev 2022-05-11 13:06:30 följande:

Hon säger att Fleshlight är så vulgärt och äckligt rent ut sagt. Lite tabu. Men att dildo inte alls är samma sak.

Men det kan man ju argumentera att hon också kan ju? Använda handen/fingrar. Och ser det inte alls som något äckligt eller tabu, det är ju exakt samma sak som en dildo, fast för olika användningsområden.

Min sambo har en men inget han använder, vi köper och har bara saker vi använder tillsammans. Men ser inget fel med det om jag vill ha en egen dildo och han vill ha en egen sån 
  • Anonym (Lyd din fru)

Vill återigen påpeka att du bör lyda din fru här. Även om det är orättvist. Att stå på sig i en sån fråga kan innebära att då blir det ingen sex alls och då har du en fleshlight men inget sexliv.

Där är den stora skillnaden på sexleksaker för henne mot sexleksaker för honom. Han behöver tolerera det, det behöver inte hon. Hon har den makten att kunna bestämma detta och vara orättvis, det har inte du. 

Så: Lyd din fru.

• Guldnovan

Ja det skulle han få. Eller tengaägg.
  • Anonym (Lollita)

Sorry men har svårt och tro att en kvinna som har 5-10 dildos skulle ha svårt för och låta sin partner ha en fleshlight.
    Jag äger "bara" 2 dildos och hade inte haft något emot om min lekkamrat hade lite egna leksaker för att krydda upp både sin onani och vår gemensamma lek.

• MammAmma

Är nog inte många som håller med henne, tbh.

Jadå, han har en genomskinlig fleshlight. Tycker det är jättesexigt att se honom använda den, de dagar vi inte kan ses. 
  • Anonym (Kvinna)

Sjävklart gör du vad du vill. Men håller med din fru om att det är extremt ohett och blir snudd på obekväm av bara tanken att min man skulle knulla en barbara eller annans lösvagina i form av fleshligth... Min man har butplug och tex kukringar, det känner jag inte alls samma för. De är leksaker som är komplement som gör det skönt för honom på ett sätt som inte handen eller en annan fitta kan göra?. En lösvagina känns bara sorgligt och avtändande. Men du kan ju inte tvinga henne att titta på så borde inte vara något större bekymmer då?

• Anonym (Tvålen)

Antingen har TS ett problem med dildosarna eller inte, frugan har uppenbarligen problem med Fleshlight. 

Man bör samarbeta med sin partner. Min fru har en mindre dildo, det är jag ok med, hade hon haft en stor ådrig löskuk som givit mig mindervärdeskomplex hade jag uppenbarligen haft problem med saken även om jag inte kan förbjuda. Jag är helt övertygad om att min fru inte skulle uppskatta om jag köpte en Fleshlight. Jag förstår att man kan problematisera och jämföra det med dildos, men det är inte riktigt samma sak. Men nästan. 

• BreachMode

Tycker inte du ska lyssna på henne, o ge det ett försök med antingen det eller en sån där lite mindre sexdocka man kan ställa sig o knulla. 

Anledningen? Har märkt att många friska kvinnor verkar gilla och se sin pojkvän knulla annat.
    Hon har en dildo. Du kan låta henne hjälpa till eller titta.

Svar på tråden Dildo va Fleshlight