• Anonym (TS)

Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

• Svar på tråden Dildo va Fleshlight
  • Shameless
    Anonym (TS) skrev 2022-05-10 19:07:42 följande:
    Dildo vs Fleshlight

Vad tycker ni?  

Jag tycker att din fru är ett våp, tyvärr. 
  • Anonym (Klartduska)
    Anonym (Johnny 6) skrev 2022-05-12 15:56:44 följande:
    Du är en god människa och kvinna. Kudos!
    Nu föredrar ju min man mig framför leksaken alla gånger, men den är härlig att få igång honom ( och mig själv ;)) med, och även att jag kan tillfredsställa honom under min tråkiga vecka med annat än bara munnen :) (han är känslig för blod, haha) 
  • Anonym (Mia)

Vilket trams.. Jag och min man har med både fleshlight och dildos emellanåt när vi har sex. Har t.o.m. haft innanmätet av en fleshlight i fiffin medans min man penetrerat den. :)

• Anonym (Wellwell)

Känns direkt märkligt, vad ens partner gör vid onani är helt skilt från vad man gör tsm. Om inte hon låter dig vara dig själv, och bestämma över din kropp själv så är hon toxisk i sin relation gentemot dig, ett sådant kontrollerande beteende kan, ska och bör inte accepteras på något vis. Hade du nu varit kvinna så hade du fått många svar om att detta hade varit en mansgris som du ska lämna obönhörligen. Tycker du bör tänka över hur er relation gentemot varandra ska vara, och vara noga med hur du ser på det, utan att vara anklagande.

• Anonym (Tony)

Tycker det är skillnad.

Som man får jag orgasm 99 gånger av 100 samlag. Min sambo fick typ orgasm enbart ett fåtal av gångerna- så vi köpte dildos till henne så hon kunde över upp orgasm själv mellan gångerna och få bättre kännedom om sin kropp. Och det har gett resultat i vårt sexliv.

Eftersom kvinnor har betydligts svårare än mön att komma så tycker jag dildos är mer legitima hjälpmedel än fleshligts. En man borde ligga med sin kvinna och inte en med en fejkfi*ta.

• Anonym (Fleshkigt värre)

Jag tillhör nog gruppen som tycker Fleshlight känns mer hardcore och snuskigt en en dildo. Dejtande en gång en man som plockade fram en sån mitt i leken och ville att jag skulle leka med den och använda den på hans kuk. Blev ganska paff kan jag säga och började skratta. Blev inga fler dejter med denna kille, han var också analfixerad. Tror inte han tände på kvinnor egentligen...

Det kanske blivit norm numera att killen behöver en Fleshligt för att komma vid sex precis som många kvinnor behöver sina batteridrivna älskare?

• Anonym (Anonym)

Lustigt - precis samma sak sa min fru när hon upptäckte att jag hade en Fleshligh.

Jag tyckte det inte var nå?t speciellt med det då hon själv har en stor ådrig dildo som är med i sängen.

Så efter att vi haft en tid med väldigt lite sex - så ledsnade jag på fröken höger. 

Till saken hör att hon vill prompt att jag ska vid all sorters sex, använda kondom. Lite äckligt med kroppsvätskor tycker hon.

Började fundera på hur det kändes förr i tiden då vi inte använde kondom. 

Köpte fleshlighten, testade den direkt samma dag den kom hem. Jäklar vad skönt det var.
    IInte använt den ofta men kanske 10 gånger. 

Ser inte problemet med att vi män ska ha det skönt. Handlar inte om att objektifiera kvinnan. 

• Anonym (Samma lika)

Återigen ... min särbo har inte gjort någon hemlighet av sin man i byrålådan, helt ok för henne. 
    Jag hintade om en "lös-fitta"  (som jag redan hade) men det verkade inte ok alls.
    Konstigt eftersom hon är öppen annars men en gummifitta verkade vara över gränsen.
    Är det känsligare för tjejer att bli "ersatta"?

• Anonym (Anonym)

Ja det verkar vara känsligt fö tjejer om vi använder en fleshlight.

• Shameless
    Anonym (Anonym) skrev 2023-12-12 22:06:54 följande:

Lustigt - precis samma sak sa min fru när hon upptäckte att jag hade en Fleshligh.

Jag tyckte det inte var nå?t speciellt med det då hon själv har en stor ådrig dildo som är med i sängen.

Så efter att vi haft en tid med väldigt lite sex - så ledsnade jag på fröken höger. 

Till saken hör att hon vill prompt att jag ska vid all sorters sex, använda kondom. Lite äckligt med kroppsvätskor tycker hon.

Började fundera på hur det kändes förr i tiden då vi inte använde kondom. 

Köpte fleshlighten, testade den direkt samma dag den kom hem. Jäklar vad skönt det var.
    IInte använt den ofta men kanske 10 gånger. 

Ser inte problemet med att vi män ska ha det skönt. Handlar inte om att objektifiera kvinnan. 

Är din fru lågbegåvad? Inte illa menat men jag har svårt att tro att en normalt funtad människa inte kan förstå sambandet. 
Svar på tråden Dildo va Fleshlight