Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

    När kuken blir mjuk

     


    Jag är en 25 årig tjej som helt plötsligt fått upp ögonen för lite äldre män. Dom som är runt 45-62 år typ. Har legat massor med killar i min egna ålder och aldrig haft sexuella problem tidigare. 


    Men när jag ligger med dom äldre gubbarna kan dom mitt i samlaget bli liksom mjuka. Dom får typ börja runka upp den till stånd igen för att vi ska kunna fortsätta?. Men har det här med mig att göra? Dom kanske inte vill ha sex med mig egentligen men typ säger att dom vill det men inte typ tänder på mig? Eller är det här något som händer när män blir äldre? 


    Jag är van med män som är stenhårda, hela tiden. 

  • Svar på tråden När kuken blir mjuk
  • Anonym (Ledsen)
    Tecum skrev 2022-05-15 20:27:47 följande:

    Det har inget med dig att göra, sånt kan hända äldre män. Gör det inte till en stor sak, då blir det bara värre.


    Men det handlar inte om att han/dom tycker jag är avtändande? 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (SS) skrev 2022-05-16 16:47:18 följande:

    Hur ska någon här kunna veta det? 


    Det är, som sagt, inte ovanligt med potensproblem när man blir lite äldre. Eller av många andra anledningar för den delen. 


    Nej men andra kanske har liknande erfarenheter som inte har med kvinnans utseende att göra 
  • Anonym (Ledsen)
    Tecum skrev 2022-05-16 17:13:45 följande:
    Men isf skulle han väl inte inleda något sexuellt med dig? Eller gör du något särskilt under akten som kan uppfattas som avtändande?
    Nej jag gör inget annorlunda :) utan den slocknar lite bara 
Svar på tråden När kuken blir mjuk