• Anonym (Femtiplussaren)

    Sexiga underkläder

    Har googlat på sexiga underkläder men som 50 + och en kropp med några extra kärlekskilon känner jag att det skulle se lite löjligt ut med de fina jag hittar.

    Någon som har tips? För jag vill sexa till mig lite :)

  • Svar på tråden Sexiga underkläder
  • Guldnovan
    Anonym (xx) skrev 2022-05-16 00:24:18 följande:
    Hej Man 53 år make!

    Å ena sidan tycker jag du förser ts med en uppsjö av positiva och värdefulla råd om användbara underkläder, där du visar en stark uppfinningsrikedom. Samma i ditt brandtal om kvinnans bejakande av sig själv som stark och sexig i sin fulla prakt och i sin mognad.

    Å andra sidan anser jag du blottlägger en obehaglig "åldersfetischism" dold inom dig i dina kommentarer om din hustrus kropp. Meningen "Min fru sedan många år är strax under 50, lite extra kilon och gropiga lår osv" låter knappast som en mogen kärleksförklaring. Vill din hustru gå till sängs med dig om hon medveten om din nedvärderande "okulärbesiktning"? Om du i samma ålder som din fru, eller ett par år äldre, är du själv i toppform, vältränad med uppumpade biceps, starka lårmuskler och med sjupack magmuskulatur? I citerad kommentar sänker du kvinnan som här på forumet efterfrågar förslag på sexiga underkläder, med din negativa kritik av din hustrus figur, där du projicerar din bild av kvinnan 50. Innebär det att du är hjärntvättad av en förytligande ungdomskultur vi importerat eller formulerar du endast dina egna tankar om folks yttre skal? Det här är endast min reflexion! Ts m fl kan naturligtvis uppfatta posten genomgående konstruktiv med inslag av en vardagsrealistisk kärleksfull skildring till kvinnan, med en hyllning till hennes underklädesattribut.
    Håller med. Det började bra men gick snabbt söderut.
    Inte speciellt juste beskrivning av sin kvinna. Hon har inte fyllt 50 dessutom. Jag skulle bli oerhört ledsen om det var min man som tänkte så och dessutom delar sin åsikt med andra. Även om det är anonymt. 
    (Kvinna 56) 
  • Anonym (Nattlinne i siden/silke)

    Ett sexa till det-tips är kort nattlinne utan underkläder. Detta både rullar du ner för att plocka fram brösten och drar upp för att visa ja...så att det täcker/döljer bara magen.

    Var min standard distrahera honom från datorspel- klädsel när jag var överviktig och hade komplex för mage/midja. Funkade varje gång!

  • Anonym (Peter)
    Anonym (Nattlinne i siden/silke) skrev 2022-05-16 13:05:06 följande:

    Ett sexa till det-tips är kort nattlinne utan underkläder. Detta både rullar du ner för att plocka fram brösten och drar upp för att visa ja...så att det täcker/döljer bara magen.

    Var min standard distrahera honom från datorspel- klädsel när jag var överviktig och hade komplex för mage/midja. Funkade varje gång!


    +1 Hjärta
  • Guldnovan
    Anonym (Nattlinne i siden/silke) skrev 2022-05-16 13:05:06 följande:

    Ett sexa till det-tips är kort nattlinne utan underkläder. Detta både rullar du ner för att plocka fram brösten och drar upp för att visa ja...så att det täcker/döljer bara magen.

    Var min standard distrahera honom från datorspel- klädsel när jag var överviktig och hade komplex för mage/midja. Funkade varje gång!


    Jaa....så gör jag med. Har ett svartglittigt  lite genomskinligt där det funkar att ha brösten på utsidan. 
    Spagettistraps. Bon Prix. 
    Jag har stor mage också.
  • RuneBert
    Guldnovan skrev 2022-05-16 13:12:04 följande:
    Jaa....så gör jag med. Har ett svartglittigt  lite genomskinligt där det funkar att ha brösten på utsidan. 
    Spagettistraps. Bon Prix. 
    Jag har stor mage också.
    Härligt med stor mage - mycket att pussa på!
  • Anonym (Femtiplussaren)

    Tack för all pepp och tips!

    Jag är kvinna :) och nöjd med hur jag ser ut! Men kul att få så mycket inspiration. Lovar att komma med en uppdatering.

    Och man "53 år make" jag förstår din poäng och jag känner inte att du vill förminska din fru man ibland när man skriver kan det tolkas lite tokigt. 
    Kul med din hyllning till den kvinnliga kroppen, tack!

  • Anonym (Peter)
    Anonym (Femtiplussaren) skrev 2022-05-16 14:38:30 följande:

    Tack för all pepp och tips!

    Jag är kvinna :) och nöjd med hur jag ser ut! Men kul att få så mycket inspiration. Lovar att komma med en uppdatering.

    Och man "53 år make" jag förstår din poäng och jag känner inte att du vill förminska din fru man ibland när man skriver kan det tolkas lite tokigt. 
    Kul med din hyllning till den kvinnliga kroppen, tack!


    Njut av absolut ALLT skönt som finns att utforska - du är i ditt livs guldålder! Solig
  • Anonym (A)
    Anonym (Peter) skrev 2022-05-16 10:58:14 följande:
    Gott att höra!

    Sträck på ryggen, skjut fram brösten, lek & njut !Tungan ute
    +1
  • Anonym (Tantpå57)

    Ja du?! Välj något du känner dig fin och bekväm i. Flera tipsar om Bonprix och jag håller med. Plus size och mycket att välja på. Bra priser. Har ett par favorittrosor därifrån med öppen gren. Rätt kul! Lika så ett baby doll-nattlinne. Evas underkläder har hög kvalitet med priser därefter. Mitt problem nu är både snygga vardags- och läckra bh-ar. Trist nog funkar inte bygel längre efter operation av ena bröstet. Svårt att få ett snyggt lyft på den tunga bysten. 


    Alltid roligt att matcha underkläder. Leka med strumpor och hållare till speciella tillfällen. Få känna sig lite fin. Gör det för min egen skull men gillar uppskattningen från mannen. 

  • Anonym (Femtiplussaren)

    Uppdatering!

    Wow säger jag bara. Gick till en butik och fick hjälp att hitta lite raffiga underkläder! Body, trosor och en kort morgonrock i svart siden. Är supernöjd och det är även min partner. Värt  varenda krona!

    Tack för pepp och glada hejarop ??

Svar på tråden Sexiga underkläder