Inlägg från: Anonym (lämna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lämna)

    Ledsen, min man vill inte ha sex med mig om jag inte får orgasm

    Lämna honom. Han kan inte vara någon trevlig person om han blir sur för att du inte får orgasm.

  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 16:03:11 följande:
    Nej vill helst inte lämna då vi har barn ihop. Hade han misshandlat mig fysiskt hade jag lämnat på en gång! Jag vet att det inte är schysst av mig att låtsas vid sex men ser liksom inte så många andra möjligheter
    Vill du att ditt barn ska växa upp med föräldrar som har ett så dåligt förhållande? 
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 16:16:33 följande:
    Vi har absolut inget dåligt förhållande?! blir aldrig din partner sur på dig för saker och ting? 
    Om man blir sur för att partnern inte får orgasm är man inte normalt funtad. Hur tror han att du lättare ska få orgasm om han blir arg på dig?
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 16:27:23 följande:
    Han blev mer tjurig för att han vill ha ett roligare sexliv. Vi använder kondom varje gång med för jag tycker inte om kladdet som blir och det gillar han inte heller men där har jag stått på mig. 
    Vad är hans förslag för att få ett roligare sexliv då, förutom att slippa använda kondom?
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 16:53:16 följande:

    Hans förslag är att han vill testa olika ställningar. Ok det kan jag gå med, inga som gör ont då bara. Får lätt ont vid sex efter min förlossning. Sen vill han att jag ska få orgasm men han vet jag inte kan det, känns nästan som han tycker det är ok att jag fejkar, att han går igång på det typ. 


    Vad har ni försökt att göra för att du ska få orgasm? Använda händer, mun, sexleksaker osv?
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 17:07:44 följande:
    Sexleksaker gillar ingen av oss som tur är. Vi har försökt smeka mig samtidigt som vi har sex, men det har liksom inte funkat ändå. Jag vet inte varför? 
    Om det nu är så viktigt för honom att du får orgasm borde han vara öppen för att testa olika sätt, t.ex. sexleksaker. Eller smeka på ett annat sätt.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 18:37:34 följande:

    Vill heller inte lämna mina barn helt ensamma för att vi ska duscha ihop 


    Barnen sover väl ibland? Det verkar som om du hela tiden hittar ursäkter för att inte göra något åt din situation.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 19:35:42 följande:
    Vi sover när barnen sover. Förstår inte varför vi ska duscha ihop? 
    Det var ju ett förslag att ha sex i duschen eftersom du inte gillar kladd vid sex.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 19:45:05 följande:
    Det mesta av kladdet undviks ju mha kondom.
    Men som jag fattat det gillar du inte heller att du blir kladdig av upphetsning vid sex eller onani.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 20:05:39 följande:
    Jag är sällan upphetsad vid sex
    Men om du ska kunna få orgasm vid sex måste du vara upphetsad. Som sagt, du verkar inte vara intresserad av att hitta någon lösning på problemet.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 20:54:49 följande:
    Jag tänkte också att man inte måste ha sex med sin partner, men har bara träffat män som mår dåligt utan sex och där sex är ett måste. 
    Problemet är att din man tycker att det är viktigt med sex och att partnern får orgasm men inte vill anstränga sig tillräckligt för att du ska få orgasm. Du bör sluta vara tillsammans med såna män.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (?) skrev 2022-05-20 14:26:36 följande:
    Ändå handlar lately hjärtskärande nog många trådar om "orgasmtvång". Nån karl måste fått en hang up. Vanliga justa män vill nog gärna stödja kvinnan till orgasm, lägger ansvaret fifty fifty, men stressar inte kvinnor som har svårt att få det med taskiga kommentarer eller med hot om övergivande. Ja, det har förekommit här på forumet i en manlig infantil tråd. Samme upphovsmakare scrollar i trådar i kvinnlig förklädnad? 
    Jag tror att det bara är några få personer som ligger bakom dessa trådar. Så många är det nog lyckligtvis inte som är så oempatiska att de skäller på en partner som inte får orgasm.
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-20 16:57:23 följande:
    Men du har ju läst fel; han skäller inte på mig, han tjurar för att vi har ett dåligt sexliv och att jag inte får orgasm 
    Det spelar ingen roll vad du kallar det, det är lika illa vilket som. Speciellt eftersom han inte verkar göra särskilt mycket för att du ska kunna få orgasm.
Svar på tråden Ledsen, min man vill inte ha sex med mig om jag inte får orgasm