• Anonym (Blä)

    Hur sluta tänka på henne

    Anonym (T) skrev 2022-05-19 19:52:49 följande:
    Hur sluta tänka på henne

    Är sambo sedan fem år. Vi lever ett mycket bra liv tillsammans och har seriösa planer för vårt liv tillsammans 

    Tyvärr upptas mycket av min tid att fantisera om en annan tjej jag hade en av- och pårelation med för flera år sedan.
    Förra året träffades vi ute av en slump det vart att jag drog med henne till hennes vän på efterfest (superdumt). Jag kunde inte stoppa mig själv och jag spenderade hela natten och morgonen med henne, det var gudomligt. Vi har setts vid tre andra tillfällen på mitt initiativ och det har känts lika sjukt varje gång 


    Jag går ständigt runt hela dagarna och är småkåt och tänker på denna tjej. Vill inte vara otrogen mot min sambo. Älskar henne och vet att vi borde satsa på detta. Så det handlar inte om det men har ständigt sexuella fantasier om den andre och ett begär att få träffa henne igen och ha sex med henne en kväll, en natt och sova över hos henne. Tänker på det ofta och fått stoppa mig själv från att höra av mig. Min sambo är inte snål med sex så förstår inte varför jag är så upptagen av den andra tjejen? 


    Du borde ändra titeln på trådarbeten till ?Hur slutar jag vara ett svin som bedrar min sambo??
Svar på tråden Hur sluta tänka på henne