• Anonym (D)

    Den långa väntan till bim

    Hoppar in här. Är på ÄL+6 så har drygt en vecka kvar till BIM. Är förmodligen alldeles för tidigt för att kunna känna några tecken egentligen men sedan ÄL har jag haft konstant ömma bröstvårtor och senaste 2 dagarna känner jag som små stick i nedre delen av magen. Drar i ligamenten ner mot ljumskarna. 


    Någon annan som har en konstig känsla av att det ?rinner? ut en? Känns nästan som jag fått mens men sen när jag torkar mig så är där inget. Krämiga, vita flytningar. Håller tummarna för oss allihop! 

  • Anonym (D)

    Hur går det för er? Hjärta Märker ni av några symtom än? Jag har 8 dagar kvar till BIM nu. Drar fortfarande i ligamenten och sticker i magen och bak mot ryggen. När tänker ni börja testa?

  • Anonym (D)
    Anonym (Hoppas) skrev 2022-05-25 22:51:19 följande:

    kommer testa när mensen inte kommit på minst 2-3 dagar. 


    jag blev lite osäker idag eftersom jag har typiska pre mens krampor som jag brukar ha i normal fall men denna gången är de lite starkare än vanligt. Vi får se helt enkelt! 


    Det är nog klokt för att slippa bli besviken. Men hur ska man kunna vänta??

    Men kan inte tecken på mens och graviditet vara väldigt lika? Håller verkligen tummarna för att det blir ett plus för dig den här månaden i alla fall!
  • Anonym (D)
    Anonym (Femma) skrev 2022-05-28 09:17:09 följande:

    BIM +1 och fortfarande inte mens eller tecken. Men jag kännder mig jätte trött, på ett konstigt sätt.. 

    Har inget test hemma. Funderar om jag ska köpa sticka eller digitalt, ta ikväll eller imorgon på morgonen  osv..


    Så spännande! Känns ju väldigt lovande att du passerat BIM. Du får håll oss uppdaterade! Testa imorgon med morgonurin kanske?  
  • Anonym (D)

    Hopsanhejsan: 
    men wow, stoooort grattis!! Vad har du haft för symtom innan du plussade? 

Svar på tråden Den långa väntan till bim