• Anonym (Normalfitta)

    Män som inte får orgasm vid samlag

    ... Utan bara vid hård avsugning eller runka med hårda tag. Vad beror det på att det måste vara mycket hårdare tryck än det kan bli vid penetration?

  • Svar på tråden Män som inte får orgasm vid samlag
  • Anonym (Man med xl)
    Anonym (Man 40) skrev 2022-05-26 14:50:46 följande:

    Jag kommer lätt ibland och knappt inte alls ibland. Ibland kommer jag av penetration och ibland behöver jag avsluta med en runk - skulle kunna knulla i en timme utan att komma. Just avsugning har jag svårt att komma av av någon anledning. Jag vet att hon vill att jag kommer i hennes mun vissa gånger men det går liksom inte. Ibland är hon så våt när vi har penetrerande sex att det inte blir någon friktion alls nästan, då är det svårt att komma med. 


    Min förmåga att komma har faktiskt minskat med tiden samtidigt som den ökat för min sambo. Hon kommer aldrig av penetration utan det krävs fingrar eller något vibrerande eller lufttryckigt..

    Jag tänker att vi alla är olika och att förutsättningarna ändras över tid. Inget konstigt med det men tycker han det är ett problem? Har ni pratat om det?


     


    Jag gillar ju när kvinnan blir ordentligt våt. Känns som ett kvitto på att hon är kåt.
    Men förstår dilemmat med friktionen. Testa en handduk under rumpan o torka av henne lite då och då. 


    Det har funka bra för mig.

  • Hotelliggaren
    Anonym (Normalfitta) skrev 2022-05-26 12:16:36 följande:

    Jag har haft 5 förhållanden. I alla övriga har problemet varit för snabb utlösning hos mannen. Är det det vanligaste?
    Men att det inte går alls, det tänker jag är väldigt ovanligt. Tänd är han. 
    Skönt för mig med långa samlag men tycker lite synd om min nya pojkvän. Han är 40.
    Vi pratade om det en gång men jag vill inte göra honom stressad. Porrskadad, vad är det? 


    Porrskadad är man mär man runkat så mkt till porr attsjälva belöningssystemet i första hand reagerar på det visuella och inte såmkt på det kroppsliga och situationen med en partner. Tsm med att man vant sig vid ganska snabb, hård och effektiv stimulans av kuken.  Finns många män som vittnat om detta. Även kvinnor. Går över på några veckor, nån månad om man slutar med det.
  • Anonym (Jämställdhet)
    Anonym (Man med xl) skrev 2022-05-26 06:50:21 följande:

    Jag har själv svårt med att nå hela vägen till orgasm ibland. Har faktiskt flera gånger sagt att jag njuter mer av sexet fram till orgasmen än av själva orgasmen. 


    Har man sex igen efter en paus blir det ännu svårare att få orgasm. 
    Varför denna jakt på orgasmer?


    På grund av jämställdheten.
    Det är viktigt att kvinnor får orgasmer vid sex och då borde det gälla även männen. 
  • Anonym (Jämställdhet)
    Anonym (Did) skrev 2022-05-26 06:29:51 följande:

    Omskuren? Då är penisen inte lika känslig, vilket gör att det är svårare att få orgasm.


    Intressant att nu lägger  många inte skulden på den andra partnern utan det ska vara mannens fel nu plötsligt. 
  • Tobben
    Anonym (Jämställdhet) skrev 2022-05-27 12:16:23 följande:
    Intressant att nu lägger  många inte skulden på den andra partnern utan det ska vara mannens fel nu plötsligt. 
    Precis min tanke. Det är väl inte hans fel?
  • Tukt

    Finns ju någon idé om att kvinnans könsorgan ska vara lösningen på all. Det är det ofta inte. 
    För en del som är rätt fixerade vid just penetration kan det vara lättare. Men sedan handlar det om massor olika faktorer, inte minst hur båda två är skapade för varandra. 

  • Anonym (Man med xl)
    Tukt skrev 2022-05-27 19:33:33 följande:

    Finns ju någon idé om att kvinnans könsorgan ska vara lösningen på all. Det är det ofta inte. 
    För en del som är rätt fixerade vid just penetration kan det vara lättare. Men sedan handlar det om massor olika faktorer, inte minst hur båda två är skapade för varandra. 


    Bra skrivet!!
  • Anonym (Glöm inte)

    Glöm inte att män också kan ha svårt o komma utan att det ska vara en massa fel.

  • Anonym (Killens)

    Jag har svårt och inte fått hjälp av vården.
    Visst är jag porrskadad men jag tror det beror på en olycka och nerver i ryggen som är paj. 
    Jag behöver mycket stimulans. 
    Upptäckte detta efter flera år utan tjej och träffade en dröm tjej. Jag var kåt i en vecka och när vi väl käkade var det suveränt mej jag kom aldrig. 
    Men hon fick avsluta med rejält runk.
    Däremot började vi experimentera med sexiga underkläder och plötsligt kunde jag spruta i henne.

  • chemist
    Anonym (Normalfitta) skrev 2022-05-25 23:53:15 följande:
    Män som inte får orgasm vid samlag

    ... Utan bara vid hård avsugning eller runka med hårda tag. Vad beror det på att det måste vara mycket hårdare tryck än det kan bli vid penetration?


    Jag har haft det problemet, för oss som har svårt att få utlösning är det ett problem som växer.  
    Då startar tankegången "tänk om hon tror att jag inte tycker det är skönt" eller längre in i ett förhållande "tänk om hon tror att jag inte älskar henne". 

    Med min nuvarande sambo tog det några gånger innan jag kom alls - men jag förklarade redan första gången att ibland låser den biten sig och då släppte pressen och efter några gånger så kunde jag komma så hårt att tårna domnade bort en stund. 

    Ta och snacka om det - försök att lösa problemet för det sitter säkert i huvudet, alltså det stora huvudet.  
Svar på tråden Män som inte får orgasm vid samlag