• Habibi87

Plussade igår !!

Plussade igår jag kände lycka Hjärta men fadern vill inte ha vill inte ta ansvaret han vägrar att skriva på när den dagen kommer . Han säger att det räcker med ett barn som vi har?.. jag vet inte hur jag skall tänka , det känns som att detta är sista tåget som går jag är 35 år. jag är så ledsen slits sönder. 

dåliga kommentarer undan bedes ??????
  • Svar på tråden Plussade igår !!
  • Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-05-31 17:36:10 följande:
    Hjärta
    Bara snurrar i huvudet pratat med honom igen han ignorerar att svara mer än att han säger att han vill inte att han inte har råd och att det inte är hanns . Kontaktade gyn dom ringer upp (inte idag) ??????
  • Jag är bara jag

Sluta försök prata med honom! Han är dumtjurig just nu så lämna honom därhän. "Inte råd", nä då kanske man inte ska ha oskyddat sex.
    Strunta i honom nu!

• Maymom

Håller med -jag är bara jag-.
    han behöver lugna sig. Han är överrumplad/chockad. Hur nu män kan bli det av att deras tjej blir gravid efter sex... min sambo ville också ta DNA test, för det är ju typ omöjligt att bli gravid om man bara haft sex en gång den månaden...
    han lugnade sig sen efter en månad ca, och blev jätteledsen när vi fick missfall.
    en bekant till mig blev också arg först när han fick reda på att frun var gravid igen, men svängde också. Tror det är en vanlig reaktion när de inte känner att det var med i planerandet.
    jag tror det finns en chans att han kan ändra sig. Men om han inte gör det så klarar du dig bättre själv!

• Habibi87
    Jag är bara jag skrev 2022-05-31 19:15:54 följande:

Sluta försök prata med honom! Han är dumtjurig just nu så lämna honom därhän. "Inte råd", nä då kanske man inte ska ha oskyddat sex.
    Strunta i honom nu!

Inte så lätt att bara strunta i dock som jag hade önskat att det var :( tyvärr han kommer inte ändra sig vi har hållit ihop i nästan 9 år känner honom väl.. har även pratat med hanns familj , har han bestämt sig det går inte att ändra på :( 

nej det ska man inte ha om man inte tänker sig tillökning?.
  • Habibi87

Svarar : Maymom 

Oh så tråkigt att ni förlorade lyckan :( han kanske lärde sig något med vägen ?! Att det man är arg över kan man snabbt förlora. Ni alla här som skriver är väldigt vänliga tackar jag för . jag vet inte hur jag än vänder på det så blir det aldrig bra, en sådan sak skall vara lycka och glädje varade inte så länge.. nu ska jag krypa ner i sängen försöka sova så trött ???? 

kram {#emotions_dlg.flower}

• Habibi87

När jag svarar på era inlägg så blir det massor med frågetecken efter varför ?? Ser lite lustigt ut .. natti Hjärta

• Maymom

Ja det funkar inte med vanliga emojis här, blir frågetecken istället.
    sov gott och tack för din fina ord. Ja min sambo insåg nog vad han förlorat samt såg risken att förlora mig om han inte var öppen för fler barn.
    hoppas din sambo också kommer till insikt, och att han inte hinner såra dig för mycket innan han inser det.
    god natt, du är inte ensam.Hjärta

• Habibi87
    Maymom skrev 2022-05-31 23:59:13 följande:

Ja det funkar inte med vanliga emojis här, blir frågetecken istället.
    sov gott och tack för din fina ord. Ja min sambo insåg nog vad han förlorat samt såg risken att förlora mig om han inte var öppen för fler barn.
    hoppas din sambo också kommer till insikt, och att han inte hinner såra dig för mycket innan han inser det.
    god natt, du är inte ensam.Hjärta

godmorgon hur slutade det blev det fler barn för er? Han har redan sårat mig han vill inte han pratar inte om de. 

skönt att inte vara ensam Hjärta
Svar på tråden Plussade igår !!