BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Är det någon som tror sig ha känt av när ägget fäster?
Jag har gjort det hälften av mina graviditeter. Två ggr har jag varit helt säker av 6. Men Hade väldigt ont i magen för ngn vecka sen. Borde varit då ...
Är det någon som tror sig ha känt av när ägget fäster?
Jag tror jag kände det denna gången. Det började som mola och hålla på i livmodern en kväll - olika känslor som bytte av varandra, dragningar och pirr. Fick även värk i ländryggen. Höll på i två dagar, sen gick det över till bara molvärken och den sitter i ännu. Nån dag efteråt hade jag ljust, ljust rosa sekret (syntes bara när man torkade på ett vitt papper), och dagen efter det var det ljust, ljust brunt ist. Plussade i samma veva som dessa sekret kom; ca 3 dagar efter känningarna kom.
Kände inget med första.
Jag tror jag kände det denna gången. Det började som mola och hålla på i livmodern en kväll - olika känslor som bytte av varandra, dragningar och pirr. Fick även värk i ländryggen. Höll på i två dagar, sen gick det över till bara molvärken och den sitter i ännu. Nån dag efteråt hade jag ljust, ljust rosa sekret (syntes bara när man torkade på ett vitt papper), och dagen efter det var det ljust, ljust brunt ist. Plussade i samma veva som dessa sekret kom; ca 3 dagar efter känningarna kom.
Kände inget med första.
Idag på ÄL+13 kom mensen, väntat i och med negativa test. Känns bra att den kommit så jag kan se fram emot nästa försök vet ej hur länge jag har mens (första riktiga mensen efter ppillerstopp), men bim skulle kunna bli sista juli så hänger kvar hår
Grattis till er som plussat!
Börjar bli dyrt med tester nu. Vet inte hur många jag tagit, fast jag vetat att de omöjligt kan visa något ännu.
Nu är det iallafall inte långt kvar till BIM. Borde förhoppningsvis inte få mens på söndag. Är då den bör komma annars. Testade såklart imorse, åh igår
Ska försöka undvika att testa mig imorgon..
Idag tog jag ett nytt test, äl+11, helt blankt. Så nu försonas jag med att det inte blev någonting denna gången och inväntar mensen på torsdag.
Äl+12 och även idag negativt, så nu får man snällt vänta in mensen.. Får se hur det blir nästa månad då vi kommer vara på resande fot just kring ägglossning, annars blir det nya tag i augusti. Håller tummarna för er som fortfarande väntar in äl/bim !