BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Tänk va glad man kan bli nät man ser den glada gubben på ältestet
. Blivit bra med mys redan
Hej igen!
Nu är äntligen mensen över och ett nytt försök. Jag och min man pratade om covid-19 och funderar på om vi ska ta tredje sprutan. Men jag blir osäker på om man bör göra det i samband med att man försöker bli gravid? Hur tänker ni? Jag tog TBE idag så kan inte ta sprutan på minst 1 vecka ????.
Hej igen!
Nu är äntligen mensen över och ett nytt försök. Jag och min man pratade om covid-19 och funderar på om vi ska ta tredje sprutan. Men jag blir osäker på om man bör göra det i samband med att man försöker bli gravid? Hur tänker ni? Jag tog TBE idag så kan inte ta sprutan på minst 1 vecka ????.
Denna månaden har varit så konstig
Jag tog ett testa supertidigt på BIM-5 och det stod "ej gravid"
Sen tog jag ett babyplan testa tidigt på BIM-4 men det var blankt.
Igår på BIM-2 fick jag en rosafärgad flytning och tänkte att det nog är mensen som är på gång.
Sen hände ingenting mera så vid lunch igår tog jag mitt sista test jag hade hemma
Babyplan testa tidigt och då visar det svagt +
Så jag är nog gravid
Men jag har haft ett par mf där hcg inte ökat som det ska så jag är lite orolig att det är likadant denna gången eftersom jag "plussade sent?"

Hoppar in här. 34 år hade bim igår 5/7 och fortfarande högre temp.
eftersom det alltid är 14 dagar mellan äl och mens och jag kollade min äl som var den 20/6 misstänker jag att jag är gravid.
har 7 försök bakom mig sedan mitt mf i november som också tog 7 försök
håll tummarna för mig, är utomlands så kan inte testa mig förrän imorgon
Igår på BIM-2 fick jag en rosafärgad flytning och tänkte att det nog är mensen som är på gång.
Sen hände ingenting mera så vid lunch igår tog jag mitt sista test jag hade hemma
Så jag är nog gravid
Men jag har haft ett par mf där hcg inte ökat som det ska så jag är lite orolig att det är likadant denna gången eftersom jag "plussade sent?"
//
Så jag är nog gravid
Hoppar in här. 34 år hade bim igår 5/7 och fortfarande högre temp.
eftersom det alltid är 14 dagar mellan äl och mens och jag kollade min äl som var den 20/6 misstänker jag att jag är gravid.
har 7 försök bakom mig sedan mitt mf i november som också tog 7 försök
håll tummarna för mig, är utomlands så kan inte testa mig förrän imorgon
Låter lovande! Håller tummarna för positivt imorgon! 
Jag är också 34 och hade ÄL den 20:de, och har plussat denna månaden 

Så lååångt till BIM hela tiden haha :) har bim om 7 dagar. har just nu inga symptom alls. Förra månaden hade jag massor med bl.a. ont i bröstvårtorna flera dagar m.m. Kanske inga symptom är ett symptom haha :D
Rosen3
det känns ok nu tycker jag
hur är det med dig?