• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:36:26 följande:
    Vad gör du då i deras hem? 
    Det är hennes hem.
  • Anonym (Malus)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:50:14 följande:
    Dom dessutom tycker illa om dem. 
    Har du inte fattat ännu att man inte måste tycka illa om dem, bara för att man fullständigt struntar i dem?

Som jag beskrev tidigare i tråden, jag bryr mig lika lite/mycket som en random unge på stan.
    Cyklar ungen omkull så hjälper jag den såklart, men för den skull behöver jag liksom inte leka morsa åt dem.
    Ungen har minst en förälder redan och de som avlat fram ungen har ansvaret för den.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:49:22 följande:
    För barnen är det en random. 
    Ni måste verkligen tvivla på er egen förmåga som föräldrar eftersom ni så desperat vill pracka på närmaste vuxen era föräldraskap.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 16:55:16 följande:
    Det är hennes hem.
    Så barnen är hemlösa? Ok. Ännu värre. 
  • Kockobello
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-20 16:56:13 följande:
    Har du inte fattat ännu att man inte måste tycka illa om dem, bara för att man fullständigt struntar i dem?

Som jag beskrev tidigare i tråden, jag bryr mig lika lite/mycket som en random unge på stan.
    Cyklar ungen omkull så hjälper jag den såklart, men för den skull behöver jag liksom inte leka morsa åt dem.
    Ungen har minst en förälder redan och de som avlat fram ungen har ansvaret för den.
    Hon skriver själv att hon inte tycker om dem. Dessutom verkar barnen inte ha ett hem. Hoppas de har ett hem hos sin mamma åtminstone. 
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:49:22 följande:
    För barnen är det en random. 
    Och för pappas nya är barnen random.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:50:14 följande:
    Dom dessutom tycker illa om dem. 
    Det är betydligt vanligare med ungar som ogillar pappas eller mammas nya oavsett hur hon slår knut på sig själv för att vara betjänt åt alla.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 17:01:44 följande:
    Och för pappas nya är barnen random.
    Den vuxna har ett val. Det har inte barnen. Du vet, barn och vuxen är inte samma sak.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 17:05:38 följande:
    Den vuxna har ett val. Det har inte barnen. Du vet, barn och vuxen är inte samma sak.
    Precis. Barn ska inte välja åt vuxna.
  • Anonym (Malus)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:59:19 följande:
    Hon skriver själv att hon inte tycker om dem. Dessutom verkar barnen inte ha ett hem. Hoppas de har ett hem hos sin mamma åtminstone. 
    Att inte tycka om betyder inte att man tycker illa om.

Sen kan jag såklart inte tala för alla, men jag tror ändå att de flesta skulle hjälpa en unge som ligger med blödande knän bredvid sin cykel. Även en malusunge.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!