• molly50

Är hon för ung?

Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-25 17:48:01 följande:
    Jag glömde:

Inte bara baserat på irl och vad jag läst här. Jag har sett samma på många andra forum, även utländska.
    Att du och andra kvinnor inte ser det, är ingen överraskning.
    Kvinnor är vana att kunna slänga ur sig lite vad som helst, utan att det gör så mycket.
    Ni reflekterar inte ens över det.
    Samma sak gäller män.

På vilket sätt hjälper ditt ältande TS?
  • molly50
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-25 19:51:38 följande:
    Kanske inte, men jag är en ältare. Många andra är det inte.
    Alla är inte lika.
    Sen så har jag rätt i mycket, även om kvinnor vägrar medge det.
    Inte oväntat.

När jag träffar tjejer så är jag närvarande i nuet, med just henne. Hon får min uppmärksamhet.
    Jag är positiv, och ältar inte, eller är bitter.
    Däremot så har jag flera gånger varit med om att tjejer är ganska bittra och spyr galla över män på dejter.
    Många gånger man fått höra om andra män dom varit på dejt.
    Vad kul.

Vad är det för slags hjälp jag ska söka tycker du?
    Det är sant att jag är en ofrivillig singel, som skulle vilja ligga.
    Men jag anser inte att tjejer ska ställa upp för att det är synd om mig.

Jag vill bara ligga med tjejer som själva vill, och är sugna på mig.
    Roligare då.
    Varför ska man medge att du har rätt när du inte har det?
    Det du måste inse är att alla tjejer inte är som du beskriver.
    Då har du lyckats träffa fel tjejer,i så fall.
    Sen är det såklart lika illa med tjejer som sitter och pratar om sina ex osv.
    Men jag har varit med om män som gjort detsamma.
    Så män är inte bättre på den fronten.

Det du behöver söka hjälp för är ditt ältande. Dina negativa tankar.
    Du sitter och spyr galla över tjejer sida upp och sida ner i trådarna här.
    Din bitterhet över tjejer lyser igenom.
    Och istället för att sitta här och älta och spy ditt kvinnohat så är det bättre att söka professionell hjälp där du kan älta så mycket du vill utan att andra behöver bli irriterade på dig. 
    För det är det som gör att du framstår som en bitter incel.
    Även om du inte vill medge det själv. 
  • molly50
    Anonym (Wtf) skrev 2022-06-25 20:02:26 följande:
    Du verkar ha otroligt svårt med sociala koder. Varför tror du att dina inlägg hjälper TS?
    Den frågan har jag också ställt. Men Kaffedraken verkar inte vilja svara på den. 
  • molly50
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-26 19:32:05 följande:
    Om du känner att jag har fel, då ska du självklart inte hålla med.
    Räcker att jag själv vet att jag har rätt.

Jag säger inte att alla tjejer är som jag beskriver det.
    Men dom flesta är det.

Jag hatar inte kvinnor.
    Jag kritiserar kvinnor.
    Men jag såg i en annan tråd jag gjorde, att det får man inte göra, som man.

Jag tycker inte att jag är en incel, åtminstone inte varianten som tycker att tjejer ska ställa upp och ligga, för att det är synd om mig.
    Jag skulle heller aldrig betala för att ligga.
    Nej,jag tycker inte att du har rätt när du påstår att de flesta tjejer är på ett visst sätt.
    Och det är förmodligen därför du upplever att du inte "får" kritisera tjejer också.
    Det skulle du säkert få,om du inte drog alla tjejer över en kam. 

Du beter sig som en bitter incel som beklagar dig över alla tjejer som är så elaka och vågar kritisera dig.
    Du inser ju inte själv hur du beter dig.
    Att ditt ständiga ältande och kritiserande av kvinnor i nästan varenda tråd får folk att tröttna.

Du har fortfarande inte heller svarat på frågan hur du tror att ditt ältande hjälper TS?
    Det vore intressant om du kunde svara på det.
    För nu har du lyckats vända en tråd och få den till att handla om dig och dina problem igen! Grattis till det! 
  • molly50
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-26 21:25:40 följande:
    Jag tror inte att mitt ältande hjälper TS.

Ja, det var inte meningen.
    Ja,men då kanske du ska söka hjälp för dina negativa tankar och fortsätta ditt ältande hos en psykolog istället för att spamma sönder trådarna här?
  • molly50
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-06-26 23:07:32 följande:
    Hur göra om KD själv är terapeutiskt initierad och sitter på fackkunskaper? 
    Känslomässigt löpt amok i en "yrkesskada" fylld av ältande och projicering. Alternativt traumatiserad av kvinnorna i sin direkta omgivning. Eller helt enkelt spelar oss ett spratt i sin självpåtagna KD roll??

I så fall krävs ett erfaret Proffs/en Draktränare.
    Ja,du har en poäng.
    Men om han själv inte ens förstår varför han borde söka hjälp så är det nog tveksamt om han själv besitter några fackmannakunskaper inom området. ^^
  • molly50
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-27 05:17:58 följande:
    Ja, det skulle jag kunna göra.
    Ja,det vore nog en bra idé.
  • molly50
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-06-27 19:11:42 följande:

En viss poäng har draktränaren men tvivlar starkt att han eller KD besitter sådana kunskaper. Ett sådant ältande som KD ägnar sig åt är troligen inget man trollar med. Då skulle man höja ribban eller byta ämne för mer effekt. KD är så förutsägbar så det finns inte. Tränaren börjar jämföra med silverryggar. Tja evolutionen har gått framåt en bit för människan. Alltid intressant när de kommer till djurens sexualitet. Det stannar oftast där. Tittar sällan på hela det sociala spelet i en flock, samarbete och stridigheter. Klar dominant och hierarkisk struktur. 

Du gör bra inlägg och nu har vi hamnat helt ute på ängen. Kört av vägen totalt. Sorry TS! 

Ja,precis. Det är så jag tänker också.

Ja,exakt! Och den djuriska sexualiteten jämförs med den mänskliga. Som något man "inte kan stå emot".
    Men andra djuriska drifter kan man ju stå emot,så varför inte den sexuella?
    En del kan ju uppenbarligen det. Men inte andra. Märkligt. 

Tack! Jag får säga detsamma! 
  • molly50
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-06-28 15:53:47 följande:
    Tyvärr har vissa etablerade professionella ett latent kvinnohat som de bara ger uttryck för i forum eller i upplevda "säkra miljöer". Tänk bara på polischefen "Kapten Klänning" som varit ett föredöme på sin arbetsplats i ett fenomenalt aktivt jämställdhetsarbete och som privat förgrep sig på minderåriga flickor och köpte sexuella tjänster.

Vill bara nämna detta men för mig tycker jag KD är harmlös och oförarglig! Ja visst skymtar någon sorts kvinnobild fram då och då på så sätt att killen är besviken på kvinnor "som tror sig veta allt" och som "talar om för män hur de ska göra och bete sig". Dominanta kvinnliga släktingar och kvinnliga ragator till partners? "Kvinnor hycklar", "sätter upp egna spelregler", separata för männen i gemensamma könsspelet. En slags dubbelmoral som jag som tjej i så fall tycker går i två riktningar. Kvinnors förutfattade meningar om män. Mäns förutfattade meningar om kvinnor. Landar lika illa på alla vis. Fast på något sätt tycker jag KD verkligen lägger sig vinn om och innerst inne vill försöka förstå kvinnan och  relationer i inläggen. 

Tycker oxå jag att du skriver bra och balanserat i tråden!

Ja,nu tror ju inte jag att KD är någon slags Kapten Klänning.
    Men att han skriver en massa negativa tankar om kvinnor och lyckas överta nästan varenda tråd här i forumet och få det till att handla om honom kan vi kanske vara överens om?
    Och det är en anledning till att så många tröttnar och blir irriterade på honom också.
    Sen håller jag med om att det är lika illa med kvinnor som har förutfattade meningar om män.
    Men jag märker inte det lika ofta som det motsatta.
    Men inte heller det vill KD inse. 

Tack! Det värmer att höra. 
    Jag får säga detsamma. 
Svar på tråden Är hon för ung?