BF MARS 2023

Wow vad häftigt blåbärsskogen att ni vet att det är en pojke nu!! det är mycket funderingar nu vem som gömmer sig därinne. Jag har inte heller haft mycket symptom, det är verkligen oväntat när man var inställd på att kräkas osv....
Håller med er alla om att oron är tuff. För egen del bestämde jag mig att ser allt bra ut på KUB, det gjorde det, skulle jag släppa oron och gå in med inställningen att allt kommer gå bra och njuta. För om allt går bra vill jag inte se tillbaka på graviditeten som ?varför njöt jag inte mer?. Det värsta som kan hända är att vi är glada i onödan. Det tankesättet har hjälpt mig i alla fall. Även tanken på att detta kanske är enda gången jag är gravid, av vårt eget beslut eller livets, gör att jag vill njuta till max. Det som pågår i våra kroppar nu är så häftigt!
Är det fler än jag som har drömmar/mardrömmar? Om relationen, bebis osv. Ibland är jag nästan tröttare på morgonen än kvällen för att hjärnan gått på högvarv under natten
Har ni någon kvällsritual som kan få hjärnan att varva ner? Funderade på att börja med meditation, men har aldrig gjort det så vet inte hur jag ska börja..
Är det fler än jag som har drömmar/mardrömmar? Om relationen, bebis osv. Ibland är jag nästan tröttare på morgonen än kvällen för att hjärnan gått på högvarv under natten
Har ni någon kvällsritual som kan få hjärnan att varva ner? Funderade på att börja med meditation, men har aldrig gjort det så vet inte hur jag ska börja..
Dom där drömmarna har jag oxå. Man är ju stressad hela natten. Får panik ibland.
Känns som att man går från ett orosmoment till ett annat.
Jag kan fortfarande inte njuta för jag är i katastroftankar. Eftersom man inte känner något eller vet något så kan jag inte släppa kontrollen.
Har RUL om 2 veckor typ.
När ska man börja känna rörelser i magen, går runt och bara väntar vilket är väldigt stressigt det oxå.
När ska man börja känna rörelser i magen, går runt och bara väntar vilket är väldigt stressigt det oxå.