Gravid, han gjorde slut önskar abort, inte jag- om abort, kan vi hitta tillbaka? Hur har det gått för er?

Den enda du ska abortera är honom..
Oavsett vad du väljer så ska du dumpa honom med en gång. En sådan person är man inte tillsammans med.
Oavsett vad du väljer så ska du dumpa honom med en gång. En sådan person är man inte tillsammans med.
Gör abort och gör slut! Du har ingen aning om vilken slags förälder han skulle vara och jag skulle inte riskera att ha en dålig pappa till ett barn, det förtjänar inte hen. (Jag fattar att det aldrig finns garantier men man måste åtminstone känna en person mer än några månader för att få en uppfattning!)
Det du vet är däremot att han är en dålig kille, fattar inte varför du ens funderar på att vara ihop med honom igen efter vad han gjorde mot dig!
Du ska göra dig av med honom och sen ska du ägna din tid åt att förbättra ditt eget omdöme. Vuxen människa som har regelbundet sex utan skydd fast det inte passar att bli gravid och kalla en halvseriös relation efter tre månader för bonuspappa till dina barn. Han borde knappt ha hunnit träffa dina barn än. Skärpning!
Ni blev alltså gravida en månad in i er relation? Ni känner ju för bövelen inte varandra än. Tror det är kört. Du får antingen ställa in dig på att ta hand om barnet helt på egen hand eller helt enkelt göra abort.
Missförstår jag eller är han en pappa till dina barn efter några månader?
Du ska göra dig av med honom och sen ska du ägna din tid åt att förbättra ditt eget omdöme. Vuxen människa som har regelbundet sex utan skydd fast det inte passar att bli gravid och kalla en halvseriös relation efter tre månader för bonuspappa till dina barn. Han borde knappt ha hunnit träffa dina barn än. Skärpning!