Min vuxna dotter tycker jag behandlar henne dåligt
Min dotter som är 32 år har en dotter på 6 månader och en på 5 år. Och jag har synpunkter på hur hon kan bli en bättre mamma åt sina barn. hon sa senast för några dagar sen till din dotter att hon var jobbig. Alltså hon sa så till sin 6 månaders bebis. Då blev jag arg och sa att man inte får säga så till sitt barn. Hon blev arg då och menade på att jag sa att hon var jobbig under hela hennes uppväxt. Att jag inte ska kasta Sten i glashus...
hon sätter inte på sitt barn kläder fören vid 10:00, tycker det är försent att vänta så länge och de har jag sagt. Hon menar på att barnen kladdar vid frukosten och att hon väntar. Hon går inte ut med barnen fören 11:00 och tycker hon borde gå ut vid 9-10 senast. Annars Blir barn otåliga.
hon tycker jag behandlar henne dåligt för att jag lägger mig i. Även fått en orosanmälan på sig av sin psykolog som hon går hos. Jag sa då att de va bra me tanke på att många som får dåligt kan vara olämpliga som föräldrar. Att det är soc ansvar att följa upp. Hon blev då sur då hon menade att jag och hennes pappa var dysfunktionella. Vi var inte det. Hade ingen ångestproblematik eller panikångestattacker som hon har. Däremot hade jag ett temperament och dåligt tålamod och kunde bli arg. Även min man blev arg och slog i dörrar och så. Men min dotter menar på att det varit värre att växa upp i ett hem med bråk än för sina barn att växa upp med en mamma som har ångest/ panikångestattacker. Jag tycker tvärtom. Tycker synd om hennes barn, att dom ska behöva lida för att hon har psykiska besvär. Kan vara väldigt traumatiskt för hennes barn att se henne ha ångest , håller ni med?