• Spigger86

Ta bort tumme ner knappen?

Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?

• Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:40:25 följande:
    Du hävdar att wiki har fel, och att ditt "jo" är en tråd. Du har alltså ljugit igen.
    Nej, jag har inte hävdat något sådant. Inte ens läst länken då jag redan vet att samlade inlägg utgör en tråd. Och du är den enda som ljuger som sagt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:42:33 följande:
    Du har inte läst länken som förklarar skillnaden mellan tråd och inlägg, och hävdar ändå att de är synonyma begrepp. Nu ljög du igen.
    Jag vet redan sanningen som sagt så lägg ner ditt tröttsamma tramsande. Nej, den enda som ljuger här är du. Sluta projicera.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:45:30 följande:
    Då hävdar du att den officiella definitionen är fel. Nu ljög du igen.
    Nej, det har jag inte hävdat nånstans. Den enda som ljuger här är du.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:48:35 följande:
    Nu ljög du igen. Du skrev att inlägg och tråd är samma sak. Detta innebär att du anser att den officiella definitionen som finns i länken, är felaktig. Då hittar du på egna termer. Men du gillar det här va?

Nej, den enda som ljuger här är du. 

Jag säger att flera inlägg utgör en tråd. Men det betyder inte att man måste läsa precis alla inlägg för att ha läst en tråd. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:53:11 följande:
    Nej, du har hävdat att inlägg och tråd är exakt samma sak. Nu hävdar du något annat igen.
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:35:22 följande:
    Du hävdade att tråd och inlägg är samma sak.

Nej, det gör jag inte. Jag har hela tiden hävdat att flera inlägg utgör en tråd, alltså att det är samma sak.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?