• Spigger86

Ta bort tumme ner knappen?

Youtube tog ju bort sin tumme ner knapp. Borde Familjeliv följa Youtubes exempel?

• Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 20:56:56 följande:
    Nyss hävdade du att flera inlägg utgör en tråd. Men det här betyder ju att ett enskilt inlägg också är en tråd. Har du någon intellektuell funktionsnedsättning, eftersom du tror att delen och andelen är det samma som det hela?
    Nej, det har jag aldrig sagt, att ett enda inlägg skulle utgöra en tråd. Nej, det har jag inte. Det är du som verkar ha det då du inte vet när du ska sluta tjafsa. 
    Har inte pratat om en enda andel som sagt. Det är du som inte kan läsa korrekt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Gunde)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 21:01:20 följande:
    Jo, eftersom du påstår att inlägg och tråd är synonyma begrepp kan man givetvis använda dem synonymt också.
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 20:58:53 följande:
    Det är du som verkar ha det då du inte vet när du ska sluta tjafsa. 
    Du verkar ju gilla att skriva inlägg om det här, annars hade du väl inte gjort det?Jo, du har flertalet gånger hävdat att tråd och inlägg är samma sak, alltså att delarna (inläggen) är samma som tråden (det hela).
    Rätt imponerande att du lyckas skapa bråk i ett ämne som rör en så banal fråga som gilla-knappen.
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 21:01:20 följande:
    Jo, eftersom du påstår att inlägg och tråd är synonyma begrepp kan man givetvis använda dem synonymt också.
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 20:58:53 följande:
    Det är du som verkar ha det då du inte vet när du ska sluta tjafsa. 
    Du verkar ju gilla att skriva inlägg om det här, annars hade du väl inte gjort det?Jo, du har flertalet gånger hävdat att tråd och inlägg är samma sak, alltså att delarna (inläggen) är samma som tråden (det hela).
    Nej som sagt, jag har aldrig hävdat att ett enda inlägg är likvärdigt med en tråd. Det är din dåliga läsförmåga som spökar. 

Nej, jag gillar det inte alls utan skriver bara för att du angriper mig och då kommer jag också att försvara mig tills du slutar. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 21:08:03 följande:
    Då tar vi och tittar på dina citat igen. "Du hävdade att tråd och inlägg är samma sak." På det påståendet svarade du följande: "Vilket är sant." 

Tråd och inlägg är alltså samma sak enligt dig. Det har du själv erkänt, trots att du förnekar det nu.
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 21:03:08 följande:
    Nej, jag gillar det inte alls utan skriver bara för att du angriper mig och då kommer jag också att försvara mig tills du slutar. 
    Du sitter alltså och gör något du inte gillar? Hahahahaha! "Försvara sig" på ett forum? Hur allvarligt tar du det här egentligen?

Kan ju inte vara roligt att sitta tvångsmässigt på ett forum. Där har vi svaret på det Gaskarl frågade förut, varför.
    Jag menade inlägg som i plural naturligtvis. Hur kan du inte fatta nåt så enkelt? Lägg ner tjafset.

Jag är inte mer tvångsmässig än vad du är så kasta inte sten i glashus. lägg ner tjafset som sagt. Du är anmäld.
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 21:08:34 följande:

PS. Jag är ledig i morgon, så det är lugnt. Vi har hela natten på oss.

Du är anmäld för trakasserier och förtal som sagt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kro)
    Anonym (Hej) skrev 2025-03-04 21:13:30 följande:
    Du menade inte det du skrev, själva definitionen av en lögn alltså. Inlägg i plural är för övrigt inte synonymt med tråd heller. Man kan plocka bort flertalet inlägg och ha kvar tråden, alltså är de inte synonyma begrepp.
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 21:10:23 följande:
    Lägg ner tjafset.
    Varför då? Jag har roligt. Vill du inte skriva mer får du ta tag i det själv.Källa?
    Anonym (Kro) skrev 2025-03-04 21:10:23 följande:
     Du är anmäld.
    Du klarade inte av debatten nej.
    Skitsnack. Jag har hela tiden pratat om plural. Nej, den enda som ljuger här är du.
    Jo, det är visst synonymt då flera inlägg utgör en tråd som sagt.

För att du trakasserar och beter dig oförskämt. Du debatterar inte överhuvudtaget, bara bråkar, ljuger och förtalar. Du är anmäld.
Svar på tråden Ta bort tumme ner knappen?