• Anonym (Aug)

    Män som vill ha yngre kvinnor?

    I mitt fall handlade det om att jag ville ha många barn och det kunde jag inte få med en kvinna i min ålder(40+). Jag ville inte heller ha en kvinna med barn sedan tidigare eller annat ....."bagage". 

  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-06 00:43:34 följande:
    Och varför skulle hon vilja ha en impotent handikappad gubbe med en massa problem, odrägliga barn och häxex som härjar.
    Hon är upptagen med att springa på festivaler och strula med jämnåriga hunkar som orkar hela natten utan att få ont i ryggen..
    Varför skulle allt det där stämma in på en bara för att man passerat 40 eller 50? Eller att en ung tjej skulle slampa runt på festivaler bara för att hon är ung?
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-06 15:34:25 följande:
    Att du ser unga tjejer som ligger med jämnåriga som slampor säger mer om dig.
    Jag har aldrig sagt att jag ser unga eller gamla som ligger med en jämnårig som slampor.  Det är när det blir plural av det hela.
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-07 20:13:29 följande:
    Så du vill ju inte ha tjejer? Du är kysk och väntar på den rätte?
    Jag har bara haft min fru ja. Ska inte hon ha bagage ska såklart jag inte heller ha det.
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-08 19:02:48 följande:
    Okej gratulerar. Tyvärr så har många inte sån tur att de träffar den rätte direkt utan de får fortsätta leta. Det betyder inte att de är ?slampor?.
    Tricket är att inte ge sig innan man vet att det är den rätta....
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-09 17:09:13 följande:
    Kvinnor hinner inte vänta till 40+ om de vill ha barn..
    Då får man se till att träffa någon tidigare. För det till din främsta prioritet.
    Anonym (...) skrev 2022-08-09 17:06:06 följande:
    Den kristallkulan är det tyvärr ingen som har..
    100% går ju inte att veta. Men att lära känna npgon på djupet, vara tillsammans en längre tid osv innan man låter hjärnan grumlas av sex är inte mycket begärt.
  • Anonym (Aug)
    Anonym (16) skrev 2022-08-09 18:16:50 följande:

     


    Jag träffade min man när jag var 16, vi var båda oskulder då. Jag är nu en bit in i 30-årsåldern, vi har flera barn ihop och jag känner mer för var dag att jag inte vill fortsätta leva med honom.

    Så det där är ingen garanti...


    Det var väldigt tråkigt. Jag önskar att ni båda kunde arbeta på er relation och bli lyckliga. Hur länge lärde ni känna varandra innan ni hade sex?
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-10 00:49:36 följande:
    Vadå se till? De flesta börjar försöka rätt tidigt. Varför ?såg inte du till? att träffa någon tidigare? Rätt ovanligt att inte hittat någon och fortfarande vara oskuld vid 40+..
    Nej, det gör de inte. Det är skillnad på att skaffa en livsparter som du ska vara med för alltid och att bara skaffa en pojkvän och så får man se hur det går. Bara senaste veckan hör på familjeliv har jag sett flera trådar där unga tjejer undrar om de bör göra slut med pojkvännen för att de är unga och ska ig och studera och då inte vill "hållas tillbaka". Och om din sista mening är riktad till mig så valde jag medvetet att inte träffa någon(och att inte ha sex före äktenskapet) innan jag hade vissa saker ordnade. Jag är ju man och kan vänta längre.
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-11 00:28:34 följande:
    Vet inte vilken planet du kommer ifrån. De flesta söker romantisk kärlek och det börjar tidigt.
    Planet verkligheten. Ja, som jag så så söker de flesta romantisk kärlek. Det är ändå inte samma sak som att söka en livspartner. Det är i te samma sak som ansvar, familjebildning, gemensam ålderdom, bolån etc.
Svar på tråden Män som vill ha yngre kvinnor?