• gemig

    Fick en rätt tråkig kommentar

    Förmodligen hade hon lite för roligt och blev lite för exalterad över att få vara ute på äventyr med "pappa". Då kan dom enkelt börja bete sig sådär har jag märkt.. 

    Det bästa du kan göra är att inte ta åt dig.. Då du heter 18 cm hård och bevisar att du ligger på perfekt längd vilket är en bit över medel..

    Det rätta sättet att hantera det på är skämta med henne (då livet är menat att vara roligt) eller titta på henne o säga "Nej men lilla gumman, du vill väl inte att jag ska bli hård?"..

    Det vill säga antingen så skämtar du med henne eller flörtar.. 

    Vad du inte ska göra är att bli sur, ta åt dig, ge henne kommentar tillbaks, eller låta hennes kommentarer förstöra...

    Du vet ju själv att du ligger en bit över medel.. Så hennes kommentar är inget annat än lite djävulskap bara. 
    Det sexigaste då är o ta o jävlas med henne tillbaks. Helst igenom att göra henne as kåt medans ni är där. 

  • gemig

    Alternativet är att hon psykologiskt misshandlar för att hon lider utav en diagnos.. Men då hade du förmodligen hört fler kommentarer långt innan det där..

    Får man såna kommentarer från en partner, då är det upp till dig att börja sätta gränser eller dra. 

  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 13:57:46 följande:
    Nu var du allt bra rolig i ditt patetiska försök att leka amatör psykolog. 
    Eller så tar du till dig utav inläggen istället o fattar att de flesta människor inte uppskattar folk som sysslar håller på med psykisk misshandel.. 

    Men förstår att det kan vara svårt o förstå för någon som är född lite mera som dig.. 
  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 13:57:46 följande:
    Nu var du allt bra rolig i ditt patetiska försök att leka amatör psykolog. 
    Ingen förlust iof, utan det är du som förlorar på det mer än någon annan egentligen.. 
  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 13:57:46 följande:
    Nu var du allt bra rolig i ditt patetiska försök att leka amatör psykolog. 
    Det lustigaste är att du har mage o kalla någon annan för patetisk. 
  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 14:19:40 följande:
    Nu var du riktigt rolig i din naiva okunskap. Varför skall jag revidera mina åsikter bara för att du inte förstår hur man skapar stabila och sunda relationer där man kan vara öppna och ärliga mot varandra. 

    Du bör också försöka förstå att mina åsikter inte på minsta sätt är något som påverkas av att det finns ett antal individer på pajasforumet FL som inte förstår hur befriande det är med rak och ärlig kommunikation i en relation och att du jämställer det med verbalt våld är ett klart bevis på att du inte har den blekaste aning om vad du talar om.

    Åhh nej, pajasforumet som du jämnt är inne på anonymt o kommenterar och anmäler andra och håller på o redigerar.. 

    För o tycka andra är patetiska så framstår du som lite väl besatt.. Är det för det stör dig att vi har någonting som du inte har? 


    Förmågan att känna för en medmänniska. Den förmågan du saknar, o gjort så att du bara känner dig mer och mer ensam.. 

  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 15:21:46 följande:
    Tyvärr är du helt ute cyklar i detta men det är inget som det är lönt att diskutera med dig då du inte besitter den intellektuella nivå som krävs för att det skall vara värt mödan att diskutera med dig. Lite skoj är det dock att under alla mina sporadiska besök på FL är du här och använder samma språkbruk och fantasilösa retorik under olika namn men du är minst sagt lätt att känna igen så frågan är vem det är som är en patetisk liten individ som saknar verklighetsförankring utan bara sitter och dummar sig på FL dagar och nätter till ända.

    Under olika namn? Använder bara ett. Eller du kanske bara försöker skicka en varning om att du har trakasserat mig länge?


    Jo du, visste redan att det var du som satt där o var avundsjuk så det skriker om det.. Men nu när du äntligen har erkännt.. Får jag passa på o fråga dig varför du valde just mig? Jag har inte bett om o bli stalkad eller bestämd över från någon nobody som är helt borta i sitt egna hat och missbruk.. 

    Om du ser på folk som skriver som kontaktannonser, då är det ju du som är patetisk..  För mig är det bara en bonus om någon gillar det jag skriver, inget jag förväntar mig direkt eller behöver egentligen. Men för dig är det ju svin jobbigt..

  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 15:21:46 följande:
    Tyvärr är du helt ute cyklar i detta men det är inget som det är lönt att diskutera med dig då du inte besitter den intellektuella nivå som krävs för att det skall vara värt mödan att diskutera med dig. Lite skoj är det dock att under alla mina sporadiska besök på FL är du här och använder samma språkbruk och fantasilösa retorik under olika namn men du är minst sagt lätt att känna igen så frågan är vem det är som är en patetisk liten individ som saknar verklighetsförankring utan bara sitter och dummar sig på FL dagar och nätter till ända.
    Vilken spännande individ du är som sitter o hotar mig nu.. Vad oväntat.. Och du tror inte det ligger någon sanning i när jag berättar för dig att du lider utav något o är psyksjuk? 
  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 15:21:46 följande:
    Tyvärr är du helt ute cyklar i detta men det är inget som det är lönt att diskutera med dig då du inte besitter den intellektuella nivå som krävs för att det skall vara värt mödan att diskutera med dig. Lite skoj är det dock att under alla mina sporadiska besök på FL är du här och använder samma språkbruk och fantasilösa retorik under olika namn men du är minst sagt lätt att känna igen så frågan är vem det är som är en patetisk liten individ som saknar verklighetsförankring utan bara sitter och dummar sig på FL dagar och nätter till ända.
    Kom igen nu grott mongo.. Kan du inte langa bild? 
  • gemig
    Anonym (Stina) skrev 2022-08-08 15:35:28 följande:
    Måste tyvärr göra dig rejält besviken. Har full koll på min psykiska hälsa och jag jobbar med att hjälpa andra komma över trauma och andra begränsningar som hindrar dom från att leva ett lyckligt och meningsfullt liv.
    Och det gör du igenom o försöka ge människor på nätet mera trauma? 

    Vad duktig.. Du är verkligen en förebild..

    Tycker du inte att jag har rätt o se hur den som trakasserar mig ser ut? Du som är så duktig.. 
Svar på tråden Fick en rätt tråkig kommentar