BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
tycker också jag anar nåt när jag zoomar, spännande!!
@trueresolution
Jag ser två streck som tyder på att du har hcg i urinen :) Avvakta och ta nytt test snart <3
Med min första son tog det mig 12 månader av konstant nuppande innan jag blev gravid. Vi hade bokat tid för utredning och väl uppe i gynstolen såg läkaren en hinnsäck. Jag fick hoppa ner och ta ett test och mycket riktigt var jag gravid då. Pojken e 12 nu :)
Känns lite bättre när man får fler ögon. Stod på ett hotellrum imorse och undrade för ett ögonblick om jag bara inbillade mig. När man testar så mycket börjar man nog omedvetet förvänta sig och vänja sig vid de blanka testen
Nuuuuuu längtar man ju bara till imorgon, och övermorgon då man kan testa igen!!!
En liten uppdatering från mig
Är på ÄL+9 idag. Igår fick jag något jag väldigt sällan upplever. Tidigt på morgonen fick jag rejält hugg på vänster sida livmodern som gick från livmodern ner till livmodertappen. Kändes lite som smärtan när bebis huvud ska fixera sig Fast minus stort bebishuvud då.
Jag tolkade det som ett direkt tecken på fullbordad Implantation den här gången. Förra månaden Plussade jag ju på ÄL+7 men som aldrig blev starkare än 15umol/l så enligt min gissning en kemisk graviditet.
Nu på ÄL+8 kom det skarpa hugget som satt ca 15min. Har testat negativt hittills. Men har inte testat idag ännu. Får hem ett test ikväll som är RFSUs testa tidig. tänkte prova. Har hållit mig i typ 5 timmar nu och testet kommer vid 17.30 ish.
Än är det tidigt, men hoppas på låga nivåer hcg om nu implantation skedde igår morse :)
Har humörsvängningar, ovälkomna finnar och hugget från igår då och trötthet.
Fingers crossed
Precis de huggen du beskriver fick jag med och ungefär samtidigt, dvs från ÄL+9, samma med onormalt mycket finnar, humörsvängningar och nästäppa? Allt kom från ingenstans under ett dygn. Håller både fingrar och tår för dig, spännande!!
En liten uppdatering från mig
Är på ÄL+9 idag. Igår fick jag något jag väldigt sällan upplever. Tidigt på morgonen fick jag rejält hugg på vänster sida livmodern som gick från livmodern ner till livmodertappen. Kändes lite som smärtan när bebis huvud ska fixera sig Fast minus stort bebishuvud då.
Jag tolkade det som ett direkt tecken på fullbordad Implantation den här gången. Förra månaden Plussade jag ju på ÄL+7 men som aldrig blev starkare än 15umol/l så enligt min gissning en kemisk graviditet.
Nu på ÄL+8 kom det skarpa hugget som satt ca 15min. Har testat negativt hittills. Men har inte testat idag ännu. Får hem ett test ikväll som är RFSUs testa tidig. tänkte prova. Har hållit mig i typ 5 timmar nu och testet kommer vid 17.30 ish.
Än är det tidigt, men hoppas på låga nivåer hcg om nu implantation skedde igår morse :)
Har humörsvängningar, ovälkomna finnar och hugget från igår då och trötthet.
Fingers crossed
såå spännande! Exakt det där hugget har jag känt många av gångerna jag blivit gravid, ett mycket gott tecken :)
jag har känt det på äl+6 och äl+7 och plussat ca 3 dagar senare då, så ge inte upp om du inte ser något nu!
Leveransen är här om 40min?
kunde inte hålla mig så kissade i en kopp så länge. Och vaskade då också ett av mina vanliga test (RFSU testa ofta)
Har nog fått linje-ögon haha. Tycker mig se den blekaste blekaste skuggan. Lägger in bild och uppdaterar er sen med hur det gick med testa tidigt som kommer med posten snart

Hej! Vet att jag såg att nån tipsade om nån app där man kunde notera symptom och liknade angående sin cykel. har scrollat igenom men hittar inte. Nån som har nåt bra tips?
Hej! Vet att jag såg att nån tipsade om nån app där man kunde notera symptom och liknade angående sin cykel. har scrollat igenom men hittar inte. Nån som har nåt bra tips?
Read your body heter appen!

Så intressant! Jag har registrerat min cykel i appen Maya i tre år. Laddade ner Flo nu efter TrueResolutions tips. Fyllde i när min mens börjat de senaste 1.5 åren. Flo säger då att jag ska få min mens idag. Maya säger på onsdag. Ingen mens än iaf *peppar peppar*... Den som lever får se 
fertility friend har jag gillat om man tempar
RFSU testa tidigt vart dö-neg? Jag trodde verkligen jag skulle få se två streck. Antingen för tidigt fortfarande på ÄL+9 eller ingen lycka denna månad. Får avvakta och testa om några dagar igen.
RFSU testa tidigt vart dö-neg? Jag trodde verkligen jag skulle få se två streck. Antingen för tidigt fortfarande på ÄL+9 eller ingen lycka denna månad. Får avvakta och testa om några dagar igen.