BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Spännande att få förkovra sig så mycket om allt som rör kroppen! Är du läkare? Inom vilket område?
jag har i stort sett inte känt någonting, mer än den vanliga molvärken dagarna efter äl. Nu går jag som på nålar och väntar på det som borde komma. Jag har vid nästan varje graviditet känt av nån slags ilande hugg på äl+6 eller 7, och därefter har mina symptom dragit igång. Har antagit att det är implantationen jag känt även om det inte helt finns belägg för att man ens kan känna den.
jag mår nog ändå ok. Var beredd på att kunna få missfall. Missfallen har varit flera, och två gånger väldigt sena. Men det barn jag har gör att vardagen ändå rullar på och hoppet om att det kan gå består.
Nu hoppar jag in här också tror jag.. förra månaden provade vi lite löst. Mensen var helt knas den månaden och kom väldigt sent. Testade flera test som jag får tolka som negativa trots att jag fick svagt streck efter testtiden med cb och något vääldigt svagt på rfsu. Inget positivt efter de testen så inväntade mensen som kom en vecka sent. Köpte hem nya test och testade en gång till under mensen bara för att få se hur testet ser ut när det verkligen inte kan vara något. Ser då ett svagt streck som kommer inom testtiden. Blir tokig. Men nu försöker jag släppa det. När BIM är vet jag därmed inte riktigt men skulle gissa på slutet av månaden. Allt är lite oklart nu, haha!
Såhär såg testet ut iaf, inom testtiden. Blev helt skakig när jag såg strecket så bilden är inte helt skarp tyvärr. Testet är från testlagret som jag kört med förut och då aldrig upplevt detta. Dock ser testen annorlunda ut nu än förr. Smalare. Strecket är rosa i verkligen iaf. Har ni upplevt spök på deras test?
L91
Ja det var samma urin, dock ett par timmar äldre än med första testet där det var färskt. Får helt enkelt avvakta och se igen om ett par dagar. :)
Spännande att få förkovra sig så mycket om allt som rör kroppen! Är du läkare? Inom vilket område?
jag har i stort sett inte känt någonting, mer än den vanliga molvärken dagarna efter äl. Nu går jag som på nålar och väntar på det som borde komma. Jag har vid nästan varje graviditet känt av nån slags ilande hugg på äl+6 eller 7, och därefter har mina symptom dragit igång. Har antagit att det är implantationen jag känt även om det inte helt finns belägg för att man ens kan känna den.
jag mår nog ändå ok. Var beredd på att kunna få missfall. Missfallen har varit flera, och två gånger väldigt sena. Men det barn jag har gör att vardagen ändå rullar på och hoppet om att det kan gå består.
Tack för alla era svar på mitt svaga streck. Kanske att det var något som inte blev något, om man säger så.. för jag kände mej såå konstig. Massa symtom. Undra om jag borde ta fler test nu när mensen är över för att kolla läget..? Aldrig varit med om detta förut.
Äl+6 och nu börjar man man överanalysera ! Tycker att det drar lite i magen till och från nu på kvällen, likt mensvärk.. men det gjorde det för någon cykel också utan att de varit plus.. Fått lite mer finnar också..
Ni som plussat tidigare och anat det innan bim, vilka symtom hade ni förutom de "klassiska" tex spända bröst mm?
ah! Spännande! Jag arbetar också inom vården men administrativt inom labvärlden. Men man lär sig mycket av att ha der medicinska tänker runt sig - även om jag alltid varit skeptisk till det och aldrig litar blint på läkare eftersom jag känt min kropp så bra. Det är nog det tuffaste med sena förluster, att tilltron till ens egen kropp kan ruckas så rejält.
mitt barn är 3, och föddes 1,5 månad tidigt. Och för ett år sen förlorade vi hans lillasyster pga en ännu tidigare förlossning, i vecka 21.
modigt av dig att ge sig in i graviditet och så småningom en ny förlossning så nära inpå din förra tycker jag!
du får gärna skicka pm om du vill prata mer 
Äl+6 och nu börjar man man överanalysera ! Tycker att det drar lite i magen till och från nu på kvällen, likt mensvärk.. men det gjorde det för någon cykel också utan att de varit plus.. Fått lite mer finnar också..
Ni som plussat tidigare och anat det innan bim, vilka symtom hade ni förutom de "klassiska" tex spända bröst mm?
mitt allra första symptom förra månaden, innan missfallet, var förutom den där dragarde och stickande känslan att jag var så ENORMT hungrig på morgonen, sådär så det nästan slog över till illamående men inte regelrätt illamående. Plus kissade oftare. Och en stark känsla av att jag ville vara ifred (vilket brukar vara mitt första tecken på att jag är helt slut).
mitt allra första symptom förra månaden, innan missfallet, var förutom den där dragarde och stickande känslan att jag var så ENORMT hungrig på morgonen, sådär så det nästan slog över till illamående men inte regelrätt illamående. Plus kissade oftare. Och en stark känsla av att jag ville vara ifred (vilket brukar vara mitt första tecken på att jag är helt slut).