Inlägg från: Anonym (Uppfostran) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Uppfostran)

    Min syster blev sur när jag sa till hennes barn!

    Hej!

    Har en syster som är ganska slapp i uppfostran av hennes barn, pappan är närvarande men åker hellre och jagar än att vara med sina barn eller göra andra aktiviteter, lam person. Familjelivet va väl inte så roligt antar jag.

    Efter en heldag med bad och skoj så sitter vi i bilen, 10åringen gnäller att han är bajsnödig, det är 1h40min kvar tills dom är hemma. Givetvis stannar man och gör sina behov enligt mig. Efter 30min gnäll så stannar min syster tillslut på en resturang längst med vägen, 5åring och 8åring hoppar ut medans 10åringen sitter kvar då "akut bajsa" gått över.

    Det tar inte mindre än 6min när bilen börjat rulla så börjar han klaga och tycka synd om sig igen.

    Då sa jag till att du hade chansen men nu får du hålla dig tills du kommer hem. Då blev min syster sur... Fungerar alla uppfostrade barn såhär?

  • Svar på tråden Min syster blev sur när jag sa till hennes barn!
  • Anonym (Uppfostran)
    Anonym (K) skrev 2022-08-10 21:30:28 följande:

    Du kan ju inte vara på riktigt. Det fattar du väl att man inte kan hålla på så där mot ett barn som behöver gå på toaletten??


    Läste du ens vad jag skrev? En 11åring som måste bajsa! Min syster vill inte stanna på 1h40min då hon tycker toaletter är äckliga och spritar händerna 24/7 vid minsta möjliga touch av något.

    Efter 20-30min hittar vi ett ställe som är fint, rent och fräscht då jag varit där innan, vi stannar för att jag pushar för det.

    11åringen hoppar inte ut bilen och följer med sin mamma istället sitter han kvar och tror att det försvinner.. jisses.

    6minuter senare så börjar tarmen hoppa på sig igen.

    Är du lika lam i uppfostran kanske?
Svar på tråden Min syster blev sur när jag sa till hennes barn!