Inlägg från: Anonym (Spermafrälst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spermafrälst)

    Är det enkelt för er att svälja satsen?

    Jag hade spermafobi från början. An någon anledning bestämde jag mig ändå för att testa att bli sprutad i munnen. Tanken var att jag skulle spotta ut men av ren reflex svalde jag. Blev spermafrälst direkt och tycker att det är magiskt när han kommer i munnen på mig.
    Fantiserar ibland om ett helt basketlag som fyller min mun.

  • Anonym (Spermafrälst)
    Anonym (Gymkillen) skrev 2022-08-17 10:22:49 följande:
    Trevligt att spruta i munnen, men får jag välja så tar jag rumpan 10 gånger av 10.
    Det bästa tycker jag är när killen bestämmer var han ska spruta. Han får gärna tala om det också, eller säga åt mig att be om det.
  • Anonym (Spermafrälst)
    Anonym (Mattias 44) skrev 2022-08-18 22:52:10 följande:
    Det är extremt tändande. Jag tycker om att bestämma i övrigt också =).
    Hur gammal är du?
    40
  • Anonym (Spermafrälst)
    Anonym (Jossan) skrev 2022-08-20 07:11:43 följande:

    Älskar när killen kommer i min mun! Det är nice att ibland svälja eller kladda med sperma. Har blivit gang bangad några gånger och fick sperma i alla hål, svalde och kladdade. Underbart!!


    Jag undrar ibland hur många killar som efter varandra skulle kunna spruta i min mun innan jag skulle känna mig nöjd.
    Oftast har man bara den där ständiga känslan av att vilja ha mer.
  • Anonym (Spermafrälst)
    Man 78 skrev 2022-08-26 12:02:53 följande:
    Rekordet är över 120 :)
    Vem har det?

    Hur får man tag på så många? Skapar man ett facebookevent?
  • Anonym (Spermafrälst)
    Anonym (Jessica) skrev 2022-08-27 21:54:34 följande:
    Det rekordet hade varit trevligt att få slå :) samt så hade jag velat slå gb rekordet men vet inte om min kropp hade klarat det. Men hade varit kul att få prova slå det
    Det är det som är så bra med att ge oralt, man blir inte lika utsliten då jämfört med om alla hålen används. 
    Men det blir kanske jobbigt att gapa så länge att man klarat av 130 satser också.
Svar på tråden Är det enkelt för er att svälja satsen?