• Anonym (gud)

Stringbikini på allmän strand

Lite nyfiken hur ni ser på att tjejer använder stringbikini på allmänna stränder, både ni killar och tjejer. Verkar blivit allt vanligare här i Sverige. Nu har jag inte badat själv så mycket tills innan jag fick familj så kanske missat nånting i modeutvecklingen, men minns bara att jag sett sånt plagg mest utomlands.

Har ni någon speciell avsikt med att visa upp typ nästan hela rumpan? 

Är ni beredda på att få blickar från typ sprängkåta män som besöker samma badplats? 

Vad tycker andra kvinnor om kvinnor som bär stringbikni? Vågat? Sexigt? Fel? Rätt?

• Svar på tråden Stringbikini på allmän strand
  • Puccini

Folk hakar upp sig på saker de inte behöver lägga energi på..
    Tycker man att ett TV program är oanständigt.  Enkelt : TITTA INTE

Samma med string på stranden el annat : TITTA INTE..ingen el inget som tvingar någon.

Så mitt svar : Kör på ni tjejer/kvinnor som vill ha det 

• PernillaPG

Har kunnat ha stringbikini i ungdomen, men har gett yop detta.
    Dock är jag med i ett gäng kvinnor som brukar bada ihop vud havet runt Uddevalla-trakten. Av oss 11 är det bara en som går i stringbikini, och hon har kroppen för det.

• PernillaPG
    PernillaPG skrev 2022-08-15 20:50:49 följande:

Har kunnat ha stringbikini i ungdomen, men har gett upp detta.
    Dock är jag med i ett gäng kvinnor som brukar bada ihop vud havet runt Uddevalla-trakten. Av oss 11 är det bara en som går i stringbikini, och hon har kroppen för det.

Justerade mitt stavfel.
  • Anonym (Mälaren)
    PernillaPG skrev 2022-08-15 20:51:47 följande:
    Justerade mitt stavfel.
    Tror säker du är den personen..????
  • KaptenOhoy
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-08-14 22:13:46 följande:
    Man gör de ju för solbrännan
    Genuint nyfiken här, vad har det för betydelse om kanten på brännan hamnar några centimeter närmre skåran? Jag kan förstå att man tar av banden på överdelen, det kan ju synas när man går med andra plagg, men nederdelen kommer ju ingen se (förutom en eventuell partner/ligg, men det kommer ju fortfarande vara en kant på brännan ändå...)

Känns inte logiskt någonstans. 
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-15 21:17:03 följande:
    Genuint nyfiken här, vad har det för betydelse om kanten på brännan hamnar några centimeter närmre skåran? Jag kan förstå att man tar av banden på överdelen, det kan ju synas när man går med andra plagg, men nederdelen kommer ju ingen se (förutom en eventuell partner/ligg, men det kommer ju fortfarande vara en kant på brännan ändå...)

Känns inte logiskt någonstans. 
    Har man string så blir hela rumpan solbränd. Med vanliga eller som med mina midjehöga så har man en "vit trosa" på sig naken. 

Fullständigt logiskt. Tror du att det en dålig lögn och vi egentligen vill visa upp oss? 
  • KaptenOhoy
    Anonym (Knubbis) skrev 2022-08-15 21:36:46 följande:
    Har man string så blir hela rumpan solbränd. Med vanliga eller som med mina midjehöga så har man en "vit trosa" på sig naken. 

Fullständigt logiskt. Tror du att det en dålig lögn och vi egentligen vill visa upp oss? 
    Du svarade inte på min fråga, och jag tänker inte ge något svar på ditt övriga svammel. 
  • Kockobello
    KaptenOhoy skrev 2022-08-16 00:08:58 följande:
    Du svarade inte på min fråga, och jag tänker inte ge något svar på ditt övriga svammel. 
    Man kanske inte vill ha vita "trosor" på sig när man är naken. Det ser för jävligt ut.
  • Anonym (Knubbis)
    KaptenOhoy skrev 2022-08-16 00:08:58 följande:
    Jag svarade visst men du verkar inte tro på mig. Varför kallar du det svammel? Låter lite som mansgriseri tycker jag. 
  • Anonym (Knubbis)
    Kockobello skrev 2022-08-16 00:13:25 följande:
    Man kanske inte vill ha vita "trosor" på sig när man är naken. Det ser för jävligt ut.
    Ja! Och med mina midjehöga ser det än värre ut. 
Svar på tråden Stringbikini på allmän strand